Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - با حمد و سپاس‌ به‌ درگاه‌ خداوند متعال‌ و با آرزوی موفقیت برای كلیه داوطلبان عزیزی‌ كه‌ در آزمون‌ دوره‌های‌ كاردانی پیوسته و ناپیوسته‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1398 (اعم از رشته هایی كه پذیرش آنها با آزمون یا صرفاً براساس سوابق تحصیلی صورت گرفته(پذیرفته‌ شده‌اند، بدین‌وسیله توجه پذیرفته‌شدگان نهایی را به مطالب ذیل معطوف می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با حمد و سپاس‌ به‌ درگاه‌ خداوند متعال‌ و با آرزوی موفقیت برای كلیه داوطلبان عزیزی‌ كه‌ در آزمون‌ دوره‌های‌ كاردانی پیوسته و ناپیوسته‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1398 (اعم از رشته هایی كه پذیرش آنها با آزمون یا صرفاً براساس سوابق تحصیلی صورت گرفته(پذیرفته‌ شده‌اند، بدین‌وسیله توجه پذیرفته‌شدگان نهایی را به مطالب ذیل معطوف می‌دارد.
الف‌ - پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ رشته‌های‌ مختلف تحصیلی:
از كلیه‌ داوطلبانی‌ كه‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌‌شدگان‌ نهایی‌ این آزمون اعلام‌ شده‌ است‌، دعوت‌ می‌نماید برای اطلاع از تاریخ و مدارك لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارك مندرج در این اطلاعیه) ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فنی و حرفه ای یا موسسه محل قبولی مراجعه نمایند. (آدرس پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فنی و حرفه ای برای پذیرفته شدگان دوره های روزانه و شبانه www.tvu.ac.ir می باشد). بدیهی است در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در سایت دانشگاه، پذیرفته‌شدگان لازم است با توجه‌ به‌ نشانی و آدرس مؤسسات مندرج در جداول شماره (7 و 8) صفحات‌ 120 الی 142 دفترچه ‌راهنمای‌ ثبت‌نام و شركت در آزمون‌ دوره‌های‌ كاردانی‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1398، نسبت‌ به‌ شناسایی‌ مؤسسه محل‌ قبولی‌ خود اقدام و در یكی از روزهای شنبه مورخ 98/06/23 و یا یكشنبه مورخ 98/06/24 با در دست ‌‌داشتن ‌‌مدارك‌‌ لازم‌، به‌ شرح‌ مندرج‌ در بند «ب» این‌ اطلاعیه‌ برای‌ ثبت‌‌نام‌ به‌ موسسه محل‌ قبولی‌ خود مراجعه‌ نمایند. بدیهی است عدم مراجعه بموقع پذیرفته شدگان برای ثبت نام به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.
داوطلبانی كه‌ در آزمون‌ دوره‌های‌ كاردانی‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1398 در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی كه ظرفیت آن برای نیمسال اول می‌باشد قرار گرفته‌اند، به‌ شرطی‌ مجاز به ‌ثبت‌نام‌ در مؤسسه محل قبولی خود خواهند بود كه‌ دارای گواهینامه دوره متوسطه نظام جدید در یكی از رشته‌های تحصیلی شاخه فنی و حرفه‌ای و كارودانش و یا دیپلم فنی و حرفه‌ای و كارودانش نظام ترمی و یا سالی واحدی و یا دیپلم شاخه نظری نظام آموزشی جدید ( نظام 3-3-6) و یا نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی بوده و یا دوره مربوط را حداكثر تا پایان شهریور ماه سال‌ 1398 با موفقیت‌ طی‌ كرده‌ باشند و یا دارای دیپلم نظام قدیم (دوره چهارساله) بوده باشند.
تبصره1: پذیرفته‌شدگان دارای دیپلم شاخه نظری نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی می‌بایست در زمان ثبت‌نام علاوه بر مدرك دیپلم، گواهی اخذ مدرك پیش‌دانشگاهی (با تاریخ فارغ‌التحصیلی حداكثر تا 98/06/31) نیز ارائه نمایند.
تبصره2: پذیرفته شدگانی که ظرفیت پذیرش کدرشته قبولی آنها برای نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 و بهمن ماه باشد و تا پایان بهمن ماه سال جاری (98/11/30) موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه در رشته مورد نظر شوند، اجازه ثبت‌نام در نیمسال دوم سال جاری را خواهند داشت و در غیر اینصورت قبولی آنان باطل می‌باشد.
ب - مدارك‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌ نام‌ از پذیرفته‌شدگان:
1- اصل‌‌ مدرك ‌‌دیپلم ‌متوسطه ‌‌نظام‌‌جدید یا گواهی‌ ‌موقت‌ ‌پایان ‌‌تحصیلات‌ متوسطه‌ نظام‌جدید (نظام 3-3-6) و یا نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی در یكی‌ از شاخه‌های‌ كاردانش‌ یا فنی‌ و حرفه‌ای ‌و یا گواهی موقت پایان تحصیلات متوسطه نظام آموزشی جدید و نظام صادره‌ از محل‌ تحصیل‌ مبنی‌ برگذراندن كلیه واحدهای درسی‌ حداكثر تا پایان‌ شهریورماه‌ 1398.
2- اصل‌ مدرك‌ دیپلم‌ یا گواهی‌ موقت‌ پایان‌ تحصیلات‌ نظام‌قدیم ‌(هنرستان) مبنی‌ برگذراندن‌ كلیه‌ دروس‌ چهارساله.
3- اصل مدرك تحصیلی دیپلم یا گواهی پایان تحصیلات شاخه نظری نظام جدید (نظام 3-3-6) و یا نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی مبنی بر گذراندن كلیه واحدهای دوره مربوط.
تبصره: پذیرفته‌شدگان دارای دیپلم شاخه نظری نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی باید علاوه بر ارائه گواهی دیپلم، گواهی اخذ مدرك پیش‌دانشگاهی نیز ارائه نمایند.
4- اصل‌ شناسنامه‌ و دو برگ‌ فتوكپی‌ از تمام‌ صفحات‌ آن.‌
5- شش قطعه‌ عكس‌ 4×3 تمام‌ رخ‌ تهیه‌ شده‌ در سال ‌جاری‌.
6- ارائه رسید درخواست تاییدیه تحصیلی دیپلم به موسسه محل قبولی (درخواست تاییدیه تحصیلی از دفاتر پیشخوان دولت می‌بایست اقدام شود).
7- داوطلبان‌ مرد لازم‌ است‌ مدركی‌ را كه‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ آنان‌ را با توجه‌ به‌ بند مقررات وظیفه عمومی مندرج‌ در صفحات (3 و 4) دفترچه‌ راهنمای‌ آزمون‌ دوره‌های‌ كاردانی‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1398مشخص‌ كند، ارائه‌ نمایند.
8- داوطلبانی كه با سهمیه رزمندگان، ایثارگران (شامل: 1- رزمندگان بسیجی. 2- رزمندگان جهادگر. 3- خانواده شهدا «پدر، مادر، خواهر و برادرشهید». 4- همسر و فرزندان معظم شهدا و یا مفقودالاثر. 5- جانبازان با جانبازی 25% و بالاتر و همسر و فرزندان آنان. 6- جانبازان با جانبازی كمتر از 25% و همسر و فرزندان آنان. 7- آزادگان عزیز و فرزندان و همسر آنان. 8- همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبان در جبهه) در آزمون پذیرفته‌شده‌اند، در زمان ثبت‌نام، ملزم به ارائه فرم و یا مدركی در رابطه با تائید سهمیه ثبت نامی خویش نمی باشند و ملاك عمل برای ثبت نام آنان همان عنوان درج شده در فایل ارسالی از سوی این سازمان می باشد.
ه‍- قابل توجه داوطلبان:
1- كارنامه علمی حاوی رتبه داوطلبان در هر یك از كدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان این كدرشته‌ها در سهمیه مربوط، با توجه به نمره‌كل و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته ‌شده در هر یك از كدرشته‌های انتخابی و اطلاعات مفید از تاریخ 98/06/21 در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دسترس می‌باشد.
2- به پذیرفته‌شدگان توصیه می‌شود كه قبل از مراجعه در تاریخهای تعیین شده برای ثبت نام، برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند
3- براساس ضوابط پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی دوره روزانه آزمون دورهای كاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1398، اعم از اینكه در رشته قبولی خود ثبت نام نمایند یا ننمایند حتی با دادن انصراف قطعی از تحصیل مجاز به شركت در گزینش رشته های تحصیلی دوره روزانه آزمون دورهای كاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1399 نمی‌باشند
4- در هر مرحله از ثبت‌نام و یا هنگام تحصیل چنانچه مشخص گردد داوطلب حقایق را كتمان نموده و اطلاعات غلطی ارائه داده و واجد شرایط نمی‌باشد قبولی داوطلب باطل و از ادامه تحصیل وی ممانعت به عمل خواهد آمد.
5- با توجه به كنترل‌های متعدد و بررسی هایی كه به صورت مختلف به عمل آمده، از صحت كدرشته محل قبولی اعلام شده پذیرفته‌شدگان اطمینان حاصل شده و داوطلبان پس از دریافت كارنامه از طریق سایت در صورتی‌كه درباره كد رشته های انتخابی و سایر مندرجات كارنامه سوالی داشته ‌باشند، می توانند حداكثر تا تاریخ 98/06/27 از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org در رابطه با كدرشته های انتخابی و مندرجات كارنامه، اقدام و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اكیداً خودداری نمایند. بدیهی است به كلیه مكاتبات (اینترنتی و یا غیر اینترنتی) كه بعد از تاریخ 98/06/27 در این خصوص صورت گیرد، ترتیب اثر داده نخواهد شد. ضمناً داوطلبان گرامی می توانند سوالات خود را با شماره تلفن 42163-021 نیز در میان بگذارند و از مراجعه حضوری خودداری فرمایند.
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره برگزاری آزمون سراسری در برخی نقاط کشور که دچار حادثه سیل شده اند، گفت: هماهنگی‌های لازم با وزارت کشور و استانداران و بویژه استانداری سیستان و بلوچستان برای برگزاری آزمون انجام شده است و از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری آزمون سراسری استفاده خواهد شد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند که جای تقدیر و تشکر دارد و با همکاری پلیس فتا شبکه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی شناسایی شده و برخورد لازم با آنها انجام می‌شود لذا بار دیگر از داوطلبان و خانواده‌های آنها درخواست می‌شود فریب این شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری مدعی تقلب کنکور را نخورند که خسارات وارده و محرومیت‌ها به هیچ عنوان قابل گذشت و جبران نیست.

وی در مورد زمان برگزاری آزمون سراسری، گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند و آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان به این عزیزان توصیه کرد ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه‌های صادر شده، با توجه به وضعیت هوای کشور پیش بینی‌های لازم را به منظور حضور به موقع در جلسه آزمون به عمل آورند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است