Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-23@22:29:27 GMT

زمان تحویل خودرو های کرمان موتور

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۳۹۰۶

مراتب جهت تنویر افکار عمومی و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در فضای مجازی و رسانه‌ای اعلام می‌شود.

کرمان موتور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به اخبار منتشر شده در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور در خصوص محدودیت تأمین قطعه و تعطیلی شرکت کرمان موتور به دلیل کمبود نقدینگی تا پایان آبان ماه، به استحضار مشتریان می‌رساند جهت تحویل خودرو‌های تعهدات فعلی شرکت جای هیچ گونه نگرانی نبوده و همه قطعات و مواد اولیه لازم برای تولید این خودروها تامین و تا آبان ماه همه تعهدات ثبت نام شده تحویل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گسترش نیوز

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000F4P برچسب ها: کرمان موتور ، خودرو ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کرمان موتور خودرو بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد/ فیلم

امیرمسعود عابدین: جنسیس اولین SUV کوپه خود را با جلوپنجره مشبک براق و با ۱۳ رنگ بیرونی، از جمله سایه آبی برینگ که در هیچ مدل دیگری نمی‌توانید داشته باشید، به فروش خواهد رساند.

GV۸۰ کوپه بر روی رینگ‌های ۲۰ و ۲۲ اینچی سوار می‌شود. این خودرو همچنان اسپویلر سقف اسپرت نسخه کانسپت را نگه داشته و یک اگزوز چهارگانه برای نسخه پرچمدارش عرضه می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، مهم‌ترین تفاوت بین مدل مفهومی و مدل تولیدی را می‌توان در داخل آن یافت که مدل دوم دارای سیستم اطلاعات سرگرمی گسترده ۲۷ اینچی است. به نظر می‌رسد که این یک صفحه نمایش بزرگ است، نه دو نمایشگر که به هم چسبیده‌اند.

انتخابگر دنده و کنترلر بخش اطلاعات-سرگرمی دارای روکش کریستالی شیک است، شبیه به آنچه در محصولات رده بالای BMW خواهید یافت. صندلی‌های اسپرت نسخه کانسپت با دو صندلی عقب مجزا از بین رفته‌اند، زیرا آنها جای خود را برای صندلی‌های راحت‌تر با روکش چرمی و همچنین صندلی‌هایی برای سه سرنشین در عقب باز کرده‌اند.

کابین خودرو، از فرمان دو رنگ و تزئینات چوبی واقعی گرفته تا تودوزی چرمی و ادوات آلومینیومی، از هر زاویه‌ای حال و هوای درجه یک و با کیفیتی دارد. کنسول میانی میزبان کنترل‌های تهویه مطبوع لمسی خازنی است، در حالی که صندلی‌های عقب بسته به نیاز شما، برای راحتی بیشتر یا کاربردی‌تر به‌ کار می‌روند. پنج رنگ داخلی برای انتخاب وجود دارد.

تا آنجا که به مشخصات فنی مربوط می‌شود، جنسیس GV۸۰ کوپه دارای ۱۹۵.۴ اینچ (۴۹۶۵ میلی متر) طول و فاصله بین دو محور سخاوتمندانه ۱۱۶.۳ اینچ (۲۹۵۵ میلی متر) است.

این خودرو دارای سیستم چهار چرخ محرک به صورت استاندارد و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است. صرف نظر از موتور، تمام نسخه‌ها دارای مخزن سوخت ۸۰ لیتری هستند.

در مورد قدرت‌ این شاسی‌بلند آسیایی، مدل پایه دارای یک موتور ۲.۵ لیتری بنزینی توربوشارژ با ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۲ نیوتن متر گشتاور است. در تریم بعدی، موتور ۳.۵ لیتری V۶ توئین توربو در دسترس است که ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۵۳۰ نیوتن متر تولید می‌کند در حالی که همان موتور با یک سوپرشارژر برقی، قدرت ۴۰۹ اسب بخار و ۵۴۹ نیوتن متر را تولید می‌کند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897625

دیگر خبرها

  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی
  • آغاز ثبت‌نام طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور
  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • اختصاص ۲ هکتار زمین به طرح جوانی جمعیت در گلبهار
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • علت چرب شدن شمع خودرو و نحوه رفع آن
  • رقیب مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد/ فیلم