Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@11:25:17 GMT

کشف ۱۳۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قوچان

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۴۰۹۰

کشف ۱۳۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قوچان

فرمانده انتظامی قوچان گفت: ۱۳۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳۱ میلیارد ریال در قوچان کشف شد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ غدیر مصرخانی فرمانده انتظامی قوچان گفت: پس از کسب خبری مبنی بر انبار دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال در این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. او تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از محل ۱۳۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی قوچان ارزش محموله کشف شده را ۱۳ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این ارتباط یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ارز دیجیتال شهرستان قوچان تخلفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق در دهلران

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان دهلران حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۳ دستگاه خودروی که درمحور مواصلاتی شهرستان در حرکت بود مشکوک و آنها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
 
وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقادیری انواع لوازم خانگی و آشپزخانه خارجی قاچاق فاقد هر گونه مجوز را کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این رابطه راننده خوردو‌ها به عنوان متهم دستگیر شدند، ادامه داد: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی در پایان مطرح کرد: قاچاق کالا پایه‌های تولید، اشتغال و اقتصاد کشور را متزلزل می‌کند، لذا می‌طلبد دیگر دستگاه‌ها نیز با عزمی جهادی در این خصوص با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران