Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنرخبرگزاری برنا؛ برنامه «دست به نقد» امروز با احسان زیورعالم، منتقد و کارشناس تئاتر و مهندس سیدامین معیدی، مشاور برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی معاونت هنری ارشاد، درباره هنرهای نمایشی و طرح ادغام موسسات زیرمجموعه معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(بنیاد رودکی و انجمن هنرهای نمایشی) صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این برنامه با مجتبی رضایی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان سیستان و بلوچستان، درباره وضعت تئاتر و هنرهای نمایشی در این استان به صورت تلفنی گفت‌وگو می‌شود.

برنامه «دست به نقد» به تهیه‎کنندگی طاهره جولانی، کاری از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ است که شنبه‌ها ساعت 15:45 از رادیو فرهنگ بشنوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان تئاتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنا معاونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد

ایسنا/یزد معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به فعالیت ۱۰۶ آموزشگاه آزاد هنری دارای مجوز در استان و معافیت این آموزشگاه‌ها از پرداخت مالیات، اعلام کرد: افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه این آموزشگاه‌ها به وزارت ارشاد پیشنهاد شده است.

  «سیدعباس دهقان» در نشست با مدیران مسئولان آموزشگاههای آزاد هنری استان افزود: مطابق بند «ل» ماده ۱۳۹ قانون مالیات های مستقیم بر آموزشگاهها، این صنف از پرداخت مالیات معاف هستند.

وی در عین حال تاکید کرد: آموزشگاه‌ها برای معافیت از مالیات می‌بایست فرم اظهارنامه مالیاتی و دفتر اسناد مالی داشته باشند و فعالیت اقتصادی نیز در آموزشگاه آزاد هنری نداشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به حمایت از آموزشگاههای آزاد هنری استان اظهار کرد: در راستای تداوم فعالیت هنری و همچنین تجهیز کردن آموزشگاه‌ها پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه بر مبنای تعرفه سه ماهه آخر سال گذشته به دفتر بر نامه‌ریزی و آموزش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه شد.

این مسئول ادامه داد: همچنین معرفی نامه برای اخذ تسهیلات بانکی طبق درخواست تسهیلات تبصره ۱۶ توسط واحد اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به آموزشگاههای آزاد هنری انجام می شود.

معاون هنری و سینمایی استان، بر اخذ کارت صلاحیت تدریس توسط هنرآموزان آموزشگاهها تاکید کرد و گفت: آموزشگاه‌هایی که دارای مجوز قدیمی هستند پیگیری لازم برای دریافت مجوز دائمی از سامانه http://sso.farhang.gov.irرا انجام دهند.

دهقان در بخش دیگری از سخنانش رعایت شئونات اسلامی، نصب نرخنامه و مجوز فعالیت، ارایه گزارشهای سه ماهه آموزشگاه را در سامانه مربوطه را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، ۱۰۶ آموزشگاه آزاد هنری در رشته‌های تخصصی نمایش، تجسمی، موسیقی، خوشنویسی و هنرهای سنتی با مجوز دائمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در سطح استان فعالیت می کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد