Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@03:19:07 GMT

مرگ مشکوک دانشمند هسته‌ای مصری در هتل

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۴۲۶۰

به گزارش فرارو، روز چهارشنبه گذشته، ابوبکر عبدالمنعم رمضان، دانشمند هسته‌ای، پس از نوشیدن یک لیوان شربت در هتلی در منطقه آکدال مراکش، سکته قلبی کرد و جانش را از دست داد. این دانشمند هسته‌ای که در سازمان انرژی هسته‌ای مصر کار می‌کند، برای شرکت در یک کنفرانس علمی در زمینه انرژی هسته‌ای به کشور مراکش سفر کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رمضان در سال ۲۰۱۴ به عنوان کارشناس، در جلسات رسمی وزرای محیط زیست کشور‌های عربی حضور داشته است و در سال ۲۰۱۵ ماموریت یافت که درباره پیامد‌های محتمل راکتور هسته‌ی بوشهر ایران و راکتور هسته‌ای دیمونای اسرائیل تحقیقاتی انجام دهد.
این دانشمند پس از نوشیدن یک لیوان شربت در هتل، درد شدیدی در شکم خود احساس کرد. سپس به بیمارستان منتقل شد، اما در اثر سکته قلبی درگذشت. مقامات قضایی مراکش برای فهمیدن دلیل مرگ، دستور دادند جنازه این دانشمند، کالبدشکافی شود. علاوه بر این، نمونه‌هایی از خون این دانشمند به آزمایشگاهی در شهر الدار البیضاء منتقل شده تا مشخص شود آیا رمضان مسموم شده است یا خیر.
رسانه‌های مراکشی و مصری می‌گویند مرگ رمضان مشکوک بوده است.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این مراسم رییس سازمان صدا و سیما از افزایش مخاطبان رسانه ملی ظرف ماه‌های گذشته خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دوباره تظاهرات در مراکش برای حمایت از فلسطین
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان در گرمسار
  • تکذیب هرگونه آسیب به تاسیسات هسته ای ایران /حمله به شهرهای ایران صحت ندارد /بخاطر یک پهپاد مشکوک، سامانه پدافندی فعال شده بود
  • آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • دفاع جانانه مجری مصری از ایران: از آبرویش دفاع کرد
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ملایر
  • اندیشمند مصری: حمله ایران تئوری بازدارندگی اسرائیل را در هم شکست/ تهران نشان داد که از پاسخ هراسی ندارد
  • تحلیلگر مصری: ایران به دنبال جنگ نیست، بازدارندگی ایجاد کرد
  • پرمخاطب‌های نوروز و رمضان ۱۴۰۳