Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:23:19 GMT

توقیف محموله تلفن همراه در پایانه مرزی شلمچه

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۴۳۴۷

توقیف محموله تلفن همراه در پایانه مرزی شلمچه

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نادر سهیلی در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران هنگ مرزی خرمشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته حین کنترل ترددهای مرزی در پایانه شلمچه، ۴ قاچاقچی کالا را هنگام ورود به کشور دستگیر کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از متهمان ۱۰۹ دستگاه تلفن همراه هوشمند که بدون مجوز و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری ۴ قاچاقچی، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از ۴ میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

کد خبر 4713728

منبع: مهر

کلیدواژه: شلمچه قاچاق موبایل شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش اربعین حسینی دستگیری سارق پیروز حناچی بانک سرمایه مترو شهر تهران محسن حاجی میرزایی بنیاد شهید و امور ایثارگران شورای شهر سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت

به گزارش همشهری آنلاین،‌ عیسی زارع‌پور با بیان اینکه نهضت فیبر نوری در ۲۰۰ شهر کشور انجام شد، گفت: پروژه بزرگ فیبر نوری را در حال انجام است تا به‌صورت زیرساختی مسأله سرعت اینترنت را برای همیشه حل کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه تاکنون کار ایجاد شبکه فیبر نوری در یک سوم کشور انجام شده است، تصریح کرد: تلاش داریم امسال این میزان را ۲ برابر و تا پایان دولت کل کشور را به اتمام برسانیم.

زارع‌پور با تأکید بر اینکه با توجه به تعهدی که از اپراتورها گرفته‌ایم افزایش تعرفه اینترنت باید صرف توسعه شود، گفت: تا پایان سال باید ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده شود که در حال پیگیری این موضوع هستیم.

کد خبر 845410 منبع: فارس برچسب‌ها وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات خبر ویژه اینترنت

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق؛ برخورد‌ها تشدید خواهد شد
  • علت ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ | هشدار جدی به عرضه کنندگان آیفون قاچاق
  • چرا واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ به کشور ممنوع شد؟
  • اگر اپراتورها پولی دارند خرج توسعه شبکه کنند
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه