Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@03:33:59 GMT

انهدام ۷ اقامتگاه داعش در استان صلاح الدین عراق

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۵۰۵۲

انهدام ۷ اقامتگاه داعش در استان صلاح الدین عراق

وزارت دفاع عراق از انهدام هفت اقامتگاه گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین خبر داد. ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل  از رسانه‌های عراقی، وزارت دفاع عراق در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نیروهای فرماندهی عملیات صلاح الدین 7 اقامتگاه داعش در منطقه "مطیبیجه" در استان صلاح الدین را منهدم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، داعش از این اقامتگاه‌ها برای مخفی کردن عناصر خود و یا آماده سازی آنها برای عملیات‌های تروریستی استفاده می‌کند.

حیدر العبادی نخست‌وزیر سابق عراق نوزدهم آذرماه سال 1396 ه.ش. آزادسازی کامل خاک این کشور از لوث داعش را اعلام کرد اما تعقیب تروریست‌های داعشی و پاکسازی کامل عراق از لوث داعش همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که اخبار مختلفی در خصوص احتمال جدایی محمد صلاح از لیورپول در پایان فصل جاری مطرح می‌شد، با اعلام جدایی یورگن کلوپ از این تیم در پایان فصل، ابهامات بیشتری پیرامون آینده این بازیکن شکل گرفت و بسیاری درباره استراتژی جدید باشگاه انگلیسی در فصل‌های آینده صحبت می‌کنند.

خوزه انریکه، ستاره سابق لیورپول، در گفت‌وگویی اعلام کرد صلاح در صورت داشتن پیشنهاد مناسب، لیورپول را ترک خواهد کرد. این در حالی است لیگ عربستان با توجه به صحبت‌ها در مورد پیشنهادی به ارزش 200 میلیون پوند، به جذب این ملی پوش مصری نزدیک‌تر است.

انریکه همچنین با تاکید بر اینکه بعید می‌داند پیشنهاد جذاب عربستانی‌ها توسط صلاح رد شود، گفت با توجه به پایان دوران مربیگری یورگن کلوپ در لیورپول، تابستان، بهترین زمان برای جدایی محمد صلاح از لیورپول خواهد بود.

این اظهارات در حالی مطرح شده که پیش از این چندین روزنامه اروپایی تایید کرده بودند که محمد صلاح به انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان در فصل آینده نزدیک است.

دیگر خبرها

  • اصفهان در امنیت کامل است؛ انهدام سه ریز پرنده توسط پدافند غیرعامل
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • گل محمد صلاح به آتالانتا از روی نقطه پنالتی (آتالانتا 0-1 لیورپول)
  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • ایران ثابت کرد توانایی انهدام تمام پایگاه‌های هوایی صهیونیست‌ها را دارد
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه
  • اقامتگاه‌های غیررسمی و بدون مجوز مقبول نظر مسافران