Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ محمد علی کرونی دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران  درباره آخرین وضعیت اجرای طرح پارک هوشمند حاشیه‌ای و تکمیل زیر ساخت های ۲ ایستگاه مترو "محمدیه" و "بسیج"گفت: در اجرای طرح پارک حاشیه‌ای نکته قابل تامل این است که تا به امروز هیچ کدام از پیش بینی‌های قبل از اجرای طرح  محقق نشده و درآمدی که مورد تصور شهرداری تهران بود حاصل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که بزرگترین دلیل محقق نشدن درآمد‌های طرح "مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای"، گفت: یکی از مواردی که موجب اخلال در اجرای طرح هوشمند پارک حاشیه‌ای شده است پوشاندن و مخدوش کردن پلاک وسایل نقلیه از سوی مالکان وسایل نقلیه هنگام پارک در مناطق اجرای این طرح است.

کرونی ادامه داد: زمانی که خودروی دوربین دار برای رصد و ثبت پلاک اتومبیل‌های پارک شده در محدوده طرح مدیریت پارک هوشمند حاشیه‌ای وارد می شود نمی‌تواند خودرو‌های پلاک مخدوش و مستور را رصد کند از همین رو نیاز است کنار راننده فردی دیگر به کار گرفته شود تا به صورت دستی ثبت پلاک اتومبیل‌هایپلاک مخدوش را انجام دهد.

او تاکید کرد: با به کار گیری فردی که بخواهد به‌صورت دستی ثبت پلاک انجام دهد باز برای شهروندان این تصور را ایجاد می‌کند که مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای همان پارکبان سابق است.

کرونی تاکید کرد: باید برای اجرای این طرح ( طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه ای) از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شود.

دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره اظهار نظر اخیر عضو شورای شهر تهران مبنی بر این موضوع که چه ایرادی دارد از ۱۰۰ ایستگاه متروی ما ۲۰ ایستگاه آن پله برقی و آسانسور نداشته باشد، گفت: این نوع اظهار نظر صحیح نیست و جای تعجب دارد که چرا باید درباره سیستم حمل و نقل اینگونه اظهار نظر می شود.

کرونی با اشاره به هزینه احداث ۲ ایستگاه "محمدیه" و "بسیج" گفت: به عنوان مثال ۲۰۰ میلیارد تومان برای احداث این دو ایستگاه هزینه شده است و حال برای انجام ندادن هزینه‌ای ۵ میلیاردی برای خرید و نصب پله برقی در این ایستگاه بگوییم چه ایرادی دارد که ایستگاه‌های ما پله برقی و آسانسور نداشته باشد، صحیح نیست.

او با تاکید بر این نکته که در هیچ کجای دنیا پروژه‌ای مانند ایستگاه مترو که دارای عمق بالایی است بدون آسانسور و پله برقی افتتاح نمی‌شود، تصریح کرد: به عقیده من مطرح کردن چنین موضوعاتی( ایراد نداشتن افتتاح ایستگاه مترو بدون آسانسور و پله برقی)  نظر کارشناسی شده‌ای نیست.

دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تاکید کرد: در ایستگاه‌هایی با عمق بالا که نزدیک به۲۰۰ تا ۵۰۰ پله دارد نصب نکردن پله برقی و آسانسور تمام افراد جامعه را درگیر می‌کند و دیگر بحث کمک به ناتوانان و کم توانان نیست./ باشگاه خبرنگاران

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج حمل و نقل خودرو شورای شهر تهران وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷۰۰ پارکینگ در قم به سامانه هوشمند پلاک‌خوان تجهیز شدند

روح اله امرالهی با اشاره به بازدید‌های نوروزی اعضای شورای اسلامی شهر از ستاد‌های مناطق هشت گانه شهرداری قم و دستگاه‌های خدمت رسان، عنوان کرد: همانند سنوات گذشته اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در ستاد‌های نوروزی مناطق هشت گانه شهرداری قم از نزدیک به بررسی اقدامات انجام شده در مناطق پرداخته و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات و خدمات ارائه شده قرار می‌گیرند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در بخش دیگر این بازدید‌ها تولیت‌های محترم بارگاه نورانی کریمه اهل بیت (س) و مسجد مقدس جمکران و امامان جمعه محترم قم از جمله دیگر برنامه‌های انجام شده در جهت ارائه گزارش‌های عملکردی و دریافت نقطه نظرات این بزرگان است.

امرالهی افزود: بخش دیگر برنامه‌های بازدید نوروزی، دستگاه‌های خدمت رسان از جمله دستگاه‌های خدماتی، امدادی و انتظامی است، بدون نردید زحمات این عزیزان عامل مهمی در امکان ارائه خدمات بهتر به زائران شهر عش آل محمد (ص) در ایام‌نوروز و ماه مبارک رمضان است.

امرالهی در ادامه با تاکید بر همدلی و همراهی همه مسئولان استانی در جهت ارائه خدمات مناسب به زائران، گفت: یکی از اولویت‌های مهم شورای اسلامی شهر در تعامل و همراهی با همه دستگاه‌های متولی در حوزه خدمت رسانی است و ناظر به این مهم تعاملی سازنده از همه متولیان در جهت انتفاع مردم شریف قم مورد انتظار است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم  با تأکید بر آماده باش بودن تمام سازمان‌های خدماتی شهرداری قم در ایام نوروز گفت: در جهت رفاه مسافران نوروزی نزدیک به ۵ هزار و ۷۰۰ جای پارک در پارکینگ طبقاتی زائر، بهار و پارکینگ شهید کاظمی پیش‌بینی و پارکینگ‌ها نیز به سامانه هوشمند پلاک‌خوان تجهیز شده است.

امرالهی افزود: ۱۰ کمیته خدمات‌رسانی و ۹ ستاد در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان فعال است و در مبادی ورودی شهر مستقرشده‌اند و نزدیک به ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات در آماده‌باش هستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر در خصوص خدمات رفاهی پیش بینی شده برای مسافران نوروزی نیز اظهار داشت: ۱۲۲۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۴۰ نمازخانه در ایام نوروز در سطح شهر اختصاص داده شده است، نزدیک به ۱۶ غرفه عرضه مایحتاج عمومی و میوه توسط سازمان میادین در حال انجام است و تمام بوستان‌های سطح شهر آمادگی میزبانی از مسافرین عزیز را دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۵۷۰۰ پارکینگ در قم به سامانه هوشمند پلاک‌خوان تجهیز شدند
  • در روزهای پیش رو شمال نروید
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • ۲ پیش بینی حساس از آینده بازار خودرو در ۱۴۰۳
  • نزدیک ۲ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی ثبت شد
  • بیش از ۵۳۷ هزار وسیله نقلیه وارد خراسان شمالی شدند
  • ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد توقیف شد
  • فروش خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی در استان سمنان
  • توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد
  • وسایل نقلیه توقیفی در سمنان به ارزش ۵۰‌ میلیارد ریال فروخته شد