Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@09:46:34 GMT

برگزاری همایش «احلی من العسل» در بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۵۲۸۳

برگزاری همایش «احلی من العسل» در بوشهر

همایش «احلی من العسل» با حضور نوجوانان سیاه پوش بوشهری در حسینه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بوشهر، همایش «احلی من العسل» با حضور نوجوانان سیاه پوش بوشهری در حسینه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد و حاضرین در سوگ حضرت امام حسین (ع)  و حضرت قاسم بن الحسن (ع) به عزاداری پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر پیش از ظهر شنبه (16 شهریور در این آئین اظهار داشت: نوجوانان امروز نیز باید با فرهنگ حماسی به خوبی آشنا شوند و حرکت حضرت قاسم بن الحسن (ع) در صحرای کربلا را سرمشق خود قرار دهند.

 

سردار علی رزمجو با بیان اینکه حماسه آفرینان دشت کربلا راه و رسم زندگی را به ما نشان دادند، خاطرنشان کرد: باید از دین و مکتب اسلام و سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و اصحاب با وفایش رسم زندگی و فداکاری آموخت.

 

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تهاجم فرهنگی علیه جوانان و نوجوانان ایران اسلامی اضافه کرد: نوجوانان تشنه حق و حقیقت هستند و توجه به سیره ائمه اطهار(ع) انسان را در مقابل انواع ناهنجاری‌های اجتماعی و تربیتی مصون می‌دارد.

 

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه در دفاع مقدس نیز نوجوانان ۱۳ ساله از جمله شهید فهمیده و شهید صافی از استان بوشهر حماسه خلق کردند، ادامه داد: حضرت قاسم بن الحسن (ع) الگویی برای نوجوانان و دانش آموزان است.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم عزاداری محرم شیرخوارگان حسینی مسجد همایش شیرخوارگان حسینی خبرگزاری شبستان مجلس حضرت علی اصغر ع استان بوشهر همایش احلی من العسل حضرت قاسم ع ماه محرم و صفر استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟

به گزارش «مبلغ»، یکی از مسائل مهم دنیای امروزی بحث از منجی عالم بشریت است. کسی که انسان‌ها را از چنگال ظلم و ستم رهانیده و جهان را پر از عدل و داد می‌کند. ادیان و مذاهب مختلف برای پاسخ به این خواسته درونی، تمام تلاش خود را کرده‌اند تا با معرفی آن شخص، امید را به پیروان خود هدیه کنند. شیعیان نیز با اعتقاد به منجی موعود، با ادله‌ای محکم بر این باورند که آن شخص یازدهمین فرزند امیرالمؤمنین علیه‌السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها، حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897806

دیگر خبرها

  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در تربت جام
  • برگزاری اولین کنفرانس دوسالانه بین المللی هوش مصنوعی و علوم داده
  • برگزاری همایش نمایش اسب های اصیل در طبس
  • برنامه «سخن روح افزا» برای کودکان و نوجوانان استان بوشهر اجرا شد