Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-20@01:06:50 GMT

انگلیس 4-0 بلغارستان؛ غافلگیری بلغارها در طوفان کین

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۵۵۳۹

انگلیس 4-0 بلغارستان؛ غافلگیری بلغارها در طوفان کین

شاگردان کراسیمیر بالاکوف اصلا در سطح حریف خود ظاهر نشدند. 

طرفداری- انگلیس با کسب پیروزی مقابل بلغارستان، به رکورد پیروزی صد درصدی خود در رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ ادامه داد.

مشخصات بازی روز و تاریخ برگزاری: شنبه ۷ سپتامبر ۲۰۱۹ / ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ تورنمنت: انتخابی یورو ۲۰۲۰ / دور پنجم از مسابقات گروه A  ورزشگاه: ومبلی داور: مارکو گیدا (ایتالیا) گلزنان: هری کین (۷۳، ۴۹، ۲۳) و استرلینگ (۵۵) برای انگلیس ترکیب ابتدایی دو تیم

شرح گل‌ها

انگلیس ۱-۰ بلغارستان؛ هری کین (۲۴): بلغارستانی‌ها تلاش کردند از عقب بازیسازی کنند اما پرسینگ استرلینگ موثر واقع شد و او پس از صاحب توپ شدن آن را به مرکز محوطه جریمه فرستاد تا هری کین کار سختی برای باز کردن دروازه حریف نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگلیس ۲-۰ بلغارستان؛ هری کین (۴۹): پس از مهاری خود از پیکفورد، انگلیس ضد حمله تند و تیزی را طراحی کرد. در نهایت بودورف هنگامی که رشفورد قصد چرخش داشت،‌ این بازیکن را در محوطه جریمه متوقف کرد تا یک ضربه پنالتی به سود سه شیرها اعلام شود. کین پشت توپ ایستاد و برخلاف جهش دروازه‌بان حریف، آن را به سمت راست خود زد و حساب کار ۲-۰ شد.

انگلیس ۳-۰ بلغارستان؛ استرلینگ (۵۵): رشفورد پا به توپ به محوطه جریمه حریف رسید و سپس آن را در سمت چپ به کین رساند تا ارسال زمینی این بازیکن در دهانه دروازه توسط استرلینگ که جایگیری خیلی خوبی داشت، به گل سوم بازی تبدیل شود. 

انگلیس ۴-۰ بلغارستان؛ هری کین (۷۳): دیمیتروف با شتاب از راه رسید و پس از برخورد با هری کین این بازیکن را نقش بر زمین کرد. خود کین پشت پنالتی به دست آمده ایستاد و با وجود این که این بار دروازه‌بان بلغارستان مسیر توپ را به درستی تشخیص داد، نتوانست آن را مهار کند تا اختلاف به ۴ گل افزایش پیدا کند. 

خلاصه بازی

به زودی...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی عصر فردا پنجشنبه به مصاف صنعت نفت‌ آبادان می‌رود که این تیم همچنان حسرت دیدار رفت را می‌خورد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ فردا پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت خواهد رفت.

سرخ‌پوشان در نیم فصل دوم با حضور اوسمار، جان دوباره‌ای گرفته‌اند و حالا با ۴۹ امتیاز در یک امتیازی صدرجدول قرار دارند. پرسپولیسی‌ها که منتظر لغزش استقلال برای رسیدن به صدر جدول هستند در تمامی بازی‌های پیش‌روی خود محکوم به برد هستند. در مقابل نیز صنعت نفت با ۱۶ امتیاز در منطقه سقوط بوده و برای بقا در لیگ برتر، نیاز مبرمی به برتری در این بازی خانگی خود دارد.

قرمزها در شرایطی باید در دیدار برگشت به مصاف صنعت نفت بروند که در بازی رفت شرایطی عجیبی برای این تیم در ورزشگاه آزادی رخ داد. در همان دقایق ابتدایی بازی علی یوسف بازیکن عراقی نفتی‌ها موفق شد دروازه سرخ‌پوشان را باز کند تا کار از همان دقایق نخست بازی برای میزبان سخت شود. نیمه نخست بازی درحالی با برتری صنعت‌نفت به پایان رسید که حسین سنگ‌گیر در وقت‌های تلف شده بازی از زمین مسابقه اخراج شد تا این تیم، ۱۰ نفره شود.

با شروع نیمه دوم محمد عمری خیلی زود روی پاس امید عالیشاه گل مساوی را وارد دروازه صنعت‌نفت کرد. سرخ‌پوشان که برای به ثمر رساندن گل برتری، حملات زیادی را روی دروازه حریف آبادانی ترتیب دادند در نهایت توسط گئورگی گولسیانی از روی نقطه پنالتی موفق شدند در دقیقه ۷۵ از حریف پیشی بگیرند.

هواداران پرسپولیس در حالی که در دقایق پایانی جشن برتری مقابل حریف آبادانی را برگزار می‌کردند که دانیال اسماعیلی‌فر به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. اگر چه کادرفنی پرسپولیس به ویژه یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق معتقد بودند توپ گل نشده اما داور نظر دیگری داشت تا در پایان صنعت‌نفت ۱۰ نفر موفق شود با امتیاز تهران ترک کند و قرمزها ۲ امتیاز مهم خانگی را از دست دادند. ۲ امتیازی که می‌توانست اکنون پرسپولیس را در صدر جدول قرار دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حذف پرسپولیس از جام حذفی با پیروزی صنعت نفت پیروزی یک برصفر پرسپولیس برابر صنعت نفت

دیگر خبرها

  • رونمایی از بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب فیل فودن / عکس
  • عکس| ستاره ایرانی بلینگام شد!
  • طوفان پرسپولیس در آبادان؛ صدر جدول قرمز شد
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • اولین واکنش آرائوخو: متاسفم، فورزا بارسا!‏
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال