Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:17:38 GMT

رشد ۲۲ درصدی زیر ساخت‌های ورزشی در آباده

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۵۸۵۴

رشد ۲۲ درصدی زیر ساخت‌های ورزشی در آباده

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدرعلی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس در دیدار با رحیم زارع نماینده مردم آباده و بوانات درمجلس شورای اسلامی، گفت: فضای ورزشی موجود در این شهرستان در ابتدای این دوره زمانی ۵۱ هزار و ۷۸۹ متر و سرانه ورزشی ۵۱۴ هزارم متربوده است.

او افزود: از سال ۹۳ تا کنون ۱۱ هزار و ۵۵۵ متر فضای ورزشی در آباده و بوانات ساخته شده که نشان از رشد ۲۲ درصدی سرانه ورزشی در این منطقه از استان بوده و اکنون سرانه ورزشی در این شهرستان را ۶۲۸ هزارم متر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامیاب با بیان اینکه تا سال ۹۳ در این منطقه از استان تنها یک سالن تخصصی، یک چمن مینی فوتبال، یک خوابگاه، سه خانه ورزش روستایی و یک زمین آسفالته وجود داشته است، ادامه داد: امسال ۶ پروژه ورزشی شامل یک سالن چند منظوره در «بیدک»، چهار زمین مینی فوتبال با مساحت چهار هزار و ۵۰۰ متر و خانه روستایی با مساحت مجموع پنج هزار و ۸۰۰ متر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

دبیر شواری عالی ورزش استان تعداد باشگاه‌های این منطقه از استان در سال ۹۳ را تنها سه باشگاه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ۱۹ باشگاه در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

کامیاب با بیان اینکه در شمال فارس و مشخصا شهرستان آباده رشته‌هایی مانند فوتبال، فوتسال، والیبال، ورزش‌های رزمی و رزش‌های بومی محلی علاقمندان بسیاری دارد، گفت: برنامه ریزی‌ها در این چند سال برای تامین زیر ساخت‌های مرتبط با این رشته‌ها انجام گرفته است.
انتهای پیام/م

افزایش زیر ساخت‌های ورزشی در آباده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ناهید کیانی ملی پوش تکواندو ایران در مورد کسب عنوان برترین بانوی ورزش ایران با رای مردمی گفت: وقتی منتخب مردم باشی یک چیز دیگر است من قهرمان جهان شدم تا مردم خوشحال بشوند وقتی دیدم مردم  هم  مرا دیدند بیشتر خوشحال شدم تلاش می‌کنم در المپیک نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم و  قول میدم همه توانم را برای کسب مدال طلا بگذارم.

وی در مورد نقش پدر و مادرش در موفقیت‌های ورزشی اش گفت: پدر و مادر من هیچوقت برای من محدودیت نگذاشتند در مورد درس و ورزش و به من اختیار دادند که علاقه ام را دنبال کنم و من هم تا آخر عمرم این را فراموش نمی‌کنم.

دیگر خبرها

  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای
  • قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین