Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم گفت: پیگیری پرونده دستگیری «مسعود سلیمانی» دانشمند ایرانی بازداشتی در زندان آمریکا از سوی وزارت علوم برای بررسی و رسیدگی به وضعیت این استاد دانشگاه تربیت مدرس به وزارت امور خارجه سپرده شده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری با بیان اینکه موضوع بررسی و رسیدگی به پرونده دانشمند ایرانی را به وزارت خارجه سپرده است، گفت: پیگیری پرونده دستگیری «مسعود سلیمانی» دانشمند ایرانی بازداشتی در زندان آمریکا از سوی وزارت علوم برای بررسی و رسیدگی به وضعیت این استاد دانشگاه تربیت مدرس به وزارت امور خارجه سپرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* رسیدگی به پرونده دانشمند ایرانی به وزارت امور خارجه واگذار شده است

وی  با بیان اینکه متأسفانه هنوز با گذشت نزدیک به یک سال موضوع رسیدگی پرونده دانشمند ایرانی به نتیجه نرسیده است، اظهار داشت: بررسی این موضوع از سوی وزارت علوم به وزارت امور خارجه سپرده شده است.

*  وزارت علوم به خارج از کشور دسترسی ندارد

غلامی در پاسخ به سؤالی مبنی بر علت واگذاری رسیدگی به پرونده دانشمند ایرانی به وزارت امور خارجه تصریح کرد: وزارت علوم به خارج از کشور دسترسی ندارد، موضوع رسیدگی به پرونده مسعود سلیمانی دانشمند ایرانی کشورمان به وزارت امور خارجه سپرده شده است و امیدواریم با تلاش‌های وزارت امور خارجه هر چه زودتر این استاد دانشگاه تربیت مدرس آزاد شود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: منصور غلامی مسعود سلیمانی وزارت علوم زندان آمریکا دانشمند ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه اسراییل: نمی خواهیم به تنش با ایران ادامه دهیم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زرادخانه موشکی ایران می‌تواند اسرائیل را ویران کند (فیلم) بمب‌های آمریکایی در غزه (فیلم) دیپلمات بازنشسته آمریکایی: ایرانیان حمله خود را در اوج دقت و بسیار فوق العاده انجام دادند (فیلم)

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد
  • بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • ارتباط مستمر با سفیر سوئیس برای تبادل پیام با آمریکا
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • ببینید | قدرت عجیب سلاح تک تیرانداز ایرانی از زبان معاون وزیر دفاع
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • آمریکا: نگران کمک نظامی چین به روسیه هستیم
  • سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه اسراییل: نمی خواهیم به تنش با ایران ادامه دهیم (فیلم)
  • درباره حادثه ایران و ساقط شدن ریزپرنده ها علنی صحبت نکنید