Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، به دنبال ورود توفان دوریان به برخی ایالات شرقی و جنوب شرقی کانادا، برق بیش از ۳۷۵ هزار کانادایی در ایالت «نوا اسکوشیا» قطع شد.

خبرگزاری گلوبال نیوز کانادا گزارش داد، عصر روز شنبه با ورود توفان دوریان به برخی از شهر‌ها و ایالات ساحلی شرق کانادا، برق بیش از ۶۴ هزار خانوار و مشاغل و سازمان‌ها تحت تاثیر توفان قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مناطق جنوبی ایالت ساحلی نوا اسکوشیا بیش از هر بخش دیگری تحت تاثیر توفان قرار گرفته و خسارات گسترده‌ای را متحمل شده است.

تاکنون گزارشی از شمار مصدومان یا تلفات این توفان در کانادا منتشر نشده است.

توفان دوریان پیش از آنکه وارد کانادا شود، با سرعت ۱۴۱ کیلومتر در ساعت، مسیری طولانی را از آمریکا به سمت کانادا طی کرد. دوریان از ایالت کارولینای شمالی، جنوبی و ایالت ویرجینیا عبور کرد که باعث قطع برق بیش از ۴۰۰ هزار نفر در این مناطق شد.

دوریان هفته گذشته در قالب یک توفان درجه ۵ وارد ایالت باهاما آمریکا شد و ضمن تخریب ۱۳۰ هزار خانه، دستکم ۴۳ کشته بر جای گذاشت. در حال حاضر حدود ۷۰ هزار نفر در این ایالت به کمک‌های فوری نیازمندند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا حوادث طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود

ایالت کالیفرنیا در آمریکا ۲۴ میلیارد دلار برای حل بحران بی‌خانمان‌ها هزینه کرده، اما کسی از سرنوشت پول‌ها خبری ندارد و میزان بی‌خانمان‌های این ایالت ۵۰ درصد افزایش داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • روایت کارشناس کانادایی از حمله ایران به اسرائیل
  • دزدی میلیاردی از برج لاکچری نیاوران توسط سه تبعه افغان
  • سرقت چندین میلیاردی از برج لاکچری نیاوران | خانه ۲ مهاجر کانادا غارت شد
  • سرقت میلیاردی از خانه ۲ مهاجر در برج‌های نیاوران
  • زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق در سواحل مازندران
  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • دزدی میلیاردی از خانه ۲ مهاجر کانادا در برج لاکچری نیاوران
  • گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور