Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد یزدانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مسافران فرهنگی به ترتیب از استان های خوزستان، آذربایجان شرقی، اصفهان و فارس نیز در جایگاه های بعدی اسکان در مدارس و مراکز رفاهی فرهنگیان استان گیلان قرار دارند.

وی اظهار داشت: ستاد اسکان در آموزش و پرورش ناحیه دو رشت، آستارا، بندرانزلی، ناحیه یک رشت و تالش بیشترین پذیرش مسافران را به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد: از ابتدای پذیرش مسافر در مراکز رفاهی فرهنگیان استان تاکنون، ۶۷ هزار و ۵۱۱ خانواده به تعداد ۲۴۳ هزار و ۳۹ نفر و ۷۲۹ هزار و ۱۱۷ نفر روز مسافر در این مراکز اسکان یافتند.

وی بیان داشت: تابستان امسال، ۲۷ پایگاه ستاد اسکان، ۱۶۵ مدرسه با ظرفیت یک هزار و ۳۵۳ کلاس برای خدمت رسانی به مسافران فرهنگی آماده و ۱۱ مرکز رفاهی دارای ۱۴۸ سوئیت با ظرفیت ۵۲۳ تخت و سه اردوگاه فرهنگی و تربیتی در شهرهای رضوانشهر، فومن و انزلی با ظرفیت ۵۲۳ تخت میزبان مسافران فرهنگی است.

تابستان سال گذشته، ۶۲ هزار و ۳۴۲ خانواده به تعداد ۲۲۴ هزار و ۴۳۲  نفر در مراکز تحت پوشش اسکان آموزش و پرورش استان گیلان پذیرش و اسکان شدند.

 ۷۲۸۶/۲۰۰۷/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آموزش و پرورش استان استان گیلان خانواده خراسان رضوی مسافران قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ هزار نوآموز کردستانی در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شدند

طالب محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، سازمان آموزش و پرورش استثنایی را متولی و مجری اجرای برنامه سنجش دانست و افزود: ۲۰ پایگاه در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به‌هنگام رشدی- تربیتی در شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان برای اجرای برنامه سنجش اختصاص یافته است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان عنوان کرد: اولیا می‌توانند تا اواخر اردیبهشت ماه جاری با مراجعه به آدرس اینترنتی https://my.medu.ir نسبت به ثبت نام نوآموزان در پایگاه‌های سنجش محل زندگی خود اقدام نمایند.

محمدی گفت: ۲۰ پایگاه در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به‌هنگام رشدی- تربیتی از ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲ در شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان برای اجرای برنامه سنجش اختصاص یافته است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان افزود: تعرفه عادی سنجش ۶۰۰ هزار ریال و تعرفه عشایر، افاغنه و دانش آموزان بی بضاعت رایگان (از طریق شناسایی کد ملی و اتصال به درگاه الکترونیک سازمان ملی هدفمندی یارانه‌ها) و پرداخت از طریق درگاه الکترونیکی است.

وی با بیان اینکه از آغاز اجرای برنامه سنجش سلامت وآمادگی تحصیلی (۲۳ آبان ۱۴۰۲) تاکنون ۲۱ هزار و ۷۴۶ نوآموز بدو ورود به دبستان ارزیابی شدند، عنوان کرد: پیش بینی می‌شود امسال حدود ۳۴ هزار نوآموز چهار و پنج ساله با مراجعه به مراکز جامع از لحاظ بینایی، شنوایی، جسمی و هوش ارزیابی شوند.

دبیر اجرایی ستاد سنجش استان افزود: استفاده از مراکز جامع سنجش به عنوان پایگاه سنجش، بهره گیری از نیروهای توانمند این مراکز، تغییر نوع و درجه پایگاه‌ها و اجرای برنامه سنجش در طول سال تحصیلی چهار ویژگی سنجش با رویکرد جدید می‌باشد.

محمدی هدف برنامه سنجش را شناسایی به موقع مشکلات نوآموزان و تهیه بانک اطلاعات جامعی از نارسایی‌ها و نقاط ممتاز در ابعاد مختلف جسمانی، ذهنی، عاطفی و اجتماعی کلیه کودکان ورود به مدرسه به منظور مداخلات به هنگام آموزشی و توان بخشی جهت انجام برنامه ریزی آموزشی و درسی مناسب و جایدهی درست آنان برشمرد.

وی ادامه داد: این اطلاعات و خصوصیات با هدف برنامه ریزی آموزشی و درسی مناسب متناسب با توان مندی و نیازهای نوآموزان، جایدهی مناسب، جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های مادی و معنوی کشور، ارتقای وضعیت و حرکت در راستای استانداردهای آموزشی بین المللی، بهره برداری‌های مدیریتی و مداخلات بهنگام آموزشی و توانبخشی در اختیار متولیان آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی تأکید کرد: یکی از گلوگاه‌های بسیار بنیادین در کیفیت بخشی نظام آموزشی، اجرای برنامه سنجش سلامت جسمانی، ذهنی، عاطفی، اجتماعی و آمادگی تحصیلی نوآموزان است.

کد خبر 6081700

دیگر خبرها

  • پذیرش نشدن مسافران ترانزیتی از مشهد به دبی تا اطلاع بعدی
  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • ۲۱ هزار نوآموز کردستانی در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شدند
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • اقامتگاه‌های غیررسمی و بدون مجوز مقبول نظر مسافران
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند