Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت صفرپور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افراد با تغییر کاربری در اراضی کشاورزی قصد ساخت و ساز و تصرف در اراضی کشاورزی چرام را داشتند.

وی بیان کرد: طرح کاداستر نیز در یکهزار هکتار از اراضی کشاورزی چرام از جمله در اراضی زراعی و باغی مناطق طسوج، بلدان، بردیان و تمبی برای جلوگیری از تغییر کاربری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا بر اساس قانون رفع موانع تولید و رقابت‌پذیر ۱۷ پلاک از زمین‌های زراعی با ملی نیز در شهرستان رفع تداخل شد.

صفرپور با اشاره به شناسایی ۴۷۰ هکتار اراضی شیبدار برای احداث و توسعه باغ در چرام گفت: بخش زیادی از اراضی منابع ملی نیز در راستای اجرای طرح‌های مختلف دامی، زراعی و باغی به متقاضیان واگذار شد.

بیش از ۹۰۰ هکتار باغ سردسیری و گرمسیری در شهرستان چرام وجود دارد.

شهرستان چرام که قطب کشت برنج استان است دارای ۱۶ هزار هکتار اراضی کشاورزی دیم و آبی است.
شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.
۷۵۳۱/۱۶۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییر کاربری اراضی كاداستر اراضی کشاورزی باغستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۲۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در خوزستان شناسایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید شریف شریفی ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در مدت هشت روز از آغاز فعالیت کشیک نوروزی تعداد ۱۲۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی خوزستان توسط اکیپ‌های کشیک نوروزی شناسایی شد.

وی ادامه داد: حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و نظارت در ایام تعطیلات نوروز با برقراری کشیک‌های نوروزی تشدید و با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز وفق قانون مقابله خواهد شد.

شریفی گفت: حفظ کاربری اراضی کشاورزی مستلزم مشارکت همه آحاد جامعه است و از شهروندان درخواست می‌شود تا هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز را به شماره ۱۳۱ و یا ثبت از طریق سامانه الکترونیکی cms.laoi.ir گزارش و اطلاع دهند .

کد خبر 6063702

دیگر خبرها

  • ۱۶ مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان سمنان شناسایی شد
  • قلع و قمع ۴ هزار متر مربع تغییر کاربری غیر مجاز در قائم شهر
  • بیش از ۱۲۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در خوزستان شناسایی شد
  • شناسایی ۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در الیگودرز
  • شناسایی ۱۲۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی خوزستان
  • شوری ۶.۵ میلیون هکتار اراضی کشاورزی و چالش بهره‌وری در تولید
  • نزدیک به 576 هکتار اراضی ملی به بیت المال بازگشت
  • شناسایی و توقف ۱۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در مرکز لرستان
  • برخورد با ۴۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی
  • موارد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی استان بوشهر بررسی شد