Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:10:30 GMT

سارق منزل با هشیاری رنگ کار ساختمان به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۸۰۵۶

سارق منزل با هشیاری رنگ کار ساختمان به دام افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مجتبی سهرابی منش در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت یک بامداد پنجشنبه هفته گذشته مأموران عملیات این کلانتری از طریق سامانه ۱۱۰ پلیسی در جریان یک فقره ورود به منزل توسط یک سارق با تخریب درب منزلی در محدوده این کلانتری قرار گرفتند و سریعاً به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: فرد تماس گیرنده که مردی ۴۰ ساله و در حال تعمیر ساختمان روبرویی محل وقوع سرقت بود در گفتگو با مأموران پلیس عنوان داشت: در حال رنگ کردن ساختمان بودم که متوجه سر و صدای همسایه شدم و بعد از آن متوجه شدم در واحد روبرویی قفل در تخریب شده و فردی وارد آنجا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهرابی منش با اشاره به اینکه با حضور به موقع مأموران کلانتری سارق در داخل منزل دستگیر و تعدادی شیرآلات سرقتی از او کشف شد، افزود: با انتقال سارق به کلانتری پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و متهم علاوه بر سرقت شب جاری به سرقت از ساختمان کناری آنجا در شب نهم ماه جاری و سرقت یک دستگاه ابزار آلات و دریل از آن محل اعتراف کرد.

وی با اشاره به معرفی سارق به مرجع قضائی، گفت: متهم مدعی بود اموال را به صورت دست فروشی می‌فروشد و درآمد حاصل از این کار را نیز خرج مواد مخدر مصرفی خودش می‌کند.

کد خبر 4713977 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگیری سارق سرقت از منزل شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش اربعین حسینی دستگیری سارق پیروز حناچی محسن حاجی میرزایی شهر تهران بانک سرمایه پلیس راهور شورای شهر بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در این باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری طلاجات از چند منزل درشهر کرمان، ماموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت متوجه شدند بیشترسرقت‌ها با شکستن نرده‌های ضعیف و شیشه‌های فاقد حفاظ صورت گرفته اما به هر ترتیب سرنخ‌هایی از سارق یا سارقان بر جای مانده است.

وی افزود: ماموران با پی‌جویی‌های تخصصی به هویت سارق که اهل و ساکن شهرستان ریگان بود، پی برده و این فرد را پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی هنگام فروش بخشی از طلاجات سرقتی دستگیر کردند.

 بگفته رئیس پلیس آگاهی استان کرمان: این سارق در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت طلاجات از منزل شهروندان کرمانی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و فروش آنها به مالخرهایی در شهرستان‌های جنوبی استان اعتراف کرد و پیگیری‌های لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد و بازگرداندن طلاهای سرقتی به مالباختگان در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد