Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقویم آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی اعلام شد و براساس آن دانشجویان از ۱۷ شهریور تا ۲۱ این ماه فرصت دارند واحد‌های موردنظر خود را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سال تحصیلی در دانشگاه محقق اردبیلی از ۲۳ شهریور آغاز و انتخاب واحد در این دانشگاه نیز از ۱۷ شهریور آغاز می‌شود و تا ۲۱ این ماه ادامه دارد و دوم و سوم مهر نیز برای حذف و اضافه اینترنتی تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چک لیست انتخاب واحد نیمسال اول توسط دانشجو و استاد راهنما از ۲ تا ۶ مهر انجام می‌شود و آموزش در ۶ مهر تکلیف کلاس‌های کمتر از حدنصاب را اعلام خواهد کرد.

براساس اطلاعیه تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه محقق اردبیلی، آخرین مهلت درخواست حذف تک درس ۳۰ آذر است و ۱۱ دی روز پایان کلاس‌ها در این دانشگاه تعیین شده است.

از ۱۶ تا ۳ بهمن نیز امتحانات نیم سال اول برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه محقق اردبیلی تقویم آموزشی انتخاب واحد سال تحصیلی 99 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۸۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد

بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، کلاس‌های درس این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروزی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، معاونت‌آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای تاکید کرد؛ کلاس‌های درس دانشجویان این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروز از روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳، در همه مقاطع تحصیلی، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بیش از این معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی۱۳ اسفند ۱۴۰۲ با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده بود؛ طبق مصوبه هیات رییسه این دانشگاه، کلاس‌های درس این دانشگاه از ۱۹ تا ۲۸ اسفند به‌صورت برخط و در سامانه آموزش مجازی دانشگاه برگزارمی‌شود.

اگر چه پس از اعلام این تصمیم سخنگوی وزارت علوم با انتشار توییتی تاکید کرد؛ دانشگاه ها اجازه برگزاری کلاس های برخط را ندارند و همه کلاس های درس باید به صورت حضوری برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • تولد نخستین دوقلو‌های سال ۱۴۰۳ در استان سمنان
  • تعهد استان مرکزی برای ساخت واحد مسکونی محقق می شود