Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد برکت در دومین سال فعالیت اشتغالزایی اجتماع محور خود در کردستان برای اجرای یک هزار و ۵۰۰ طرح،  یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره اعطا می کند که در نتیجه آن چهار هزار و ۶۰۰ شغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم در آن اجرا می شود.

معاون توسعه‌ی کارآفرینی اجتماع‌محور بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار داشت: راه‌اندازی این تعداد طرح اشتغال‌زایی تا پایان سال جاری باعث ایجاد چهزار و ۲۰۰ شغل اجتماع‌محور در استان کردستان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا راضی‌زاده گفت: سال گذشته ۲۳۸ طرح اشتغال‌زایی با ایجاد ۵۲۰ شغل را با اعتباری بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال در مناطق روستایی شهرستان‌های بیجار و سروآباد راه‌اندازی شد و برای سال ۹۸ نیز ایجاد یک هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال‌زایی در ۱۰ شهرستان این استان هدف‌گذاری شده است.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای ایجاد این تعداد طرح اشتغال‌زایی را یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این طرح‌ها در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته‌ این استان ایجاد میشود.

معاون توسعه‌ کارآفرینی اجتماع‌محور بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اضافه کرد: این طرح ها توسط سه مجری و ۲۰ تسهیل‌گر اقتصادی - اجتماعی بنیاد برکت در قالب طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور با عنوان سحاب انجام می‌شود.

راضی‌زاده گفت: این طرح‌ها با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه‌ای، در رسته‌هایی هم‌چون دام‌پروری، صنایع دستی، پرورش بوقلمون و فرآوری محصولات باغی و کشاورزی راه‌اندازی می شود.

وی از ایجاد ۱۴۰ طرح اشتغال‌زایی دیگر در قالب مدل اقتصادی با عنوان آسمان در کردستان خبر داد و اظهار داشت: با گروه‌سازی و فعال کردن جوامع محلی و تشکیل به ترتیب سه و چهار گروه در شهرستان‌های بیجار و سروآباد و راه‌اندازی هفت  صندوق محلی، ۱۴۰ طرح اشتغال‌زایی دیگر نیز در سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد که ایجاد ۴۰۰ شغل دیگر را به دنبال خواهد داشت.  

بنیاد برکت در راستای محرومیت‌زدایی، توسعه، پیشرفت، توانمندسازی اقتصادی و توزیع عادلانه‌ی امکانات و فرصت‌ها، نهضت ایجاد اشتغال‌زایی را به نمایندگی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در روستاها و مناطق محروم کشور راه‌اندازی کرده است.

بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هم‌چنین در سال ۹۸ بیش از ۱۰ استان را به استان‌های هدف خود در زمینه‌ی اشتغال‌زایی اجتماع‌محور افزوده است و هم‌اینک ۲۸ استان، ۱۷۵ شهرستان و ۶ هزار روستا تحت پوشش طرح‌های اشتغال‌زایی و حمایت کارآفرینی این بنیاد قرار دارند.

۳۰۳۴/۹۱۰۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان کردستان اشتغال ایجاد اشتغال حضرت امام صنایع دستی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۲۰ درصدی اشتغال هدف گذاری شده در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری با بیان اینکه اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد در خصوص اشتغال‌های ایجاد شده با کد ملی افراد قابل راستی آزمایی است، گفت: با توجه به ورودی‌های جدید به بازار کار باید از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال در استان بهره بگیریم.

وی افزود: تحقق این هدفگذاری از راه‌های مختلفی مثل پرداخت تسهیلات اشتغال تبصره ۱۸ و تسهیلات مشاغل خانگی، بهبود محیط کسب و کار و تسهیل صدور مجوز‌ها محقق شد.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: سال گذشته بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران، استان زنجان در شاخص‌های بازار کار از جمله پایین بودن نرخ بیکاری، نرخ مشارکت اقتصادی و نسبت اشتغال رتبه برتر کشور را به دست آورد.

جعفری ادامه داد: سهم زنجان از هدفگذاری ایجاد اشتغال در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۴ هزار و ۱۷۰ شغل تعیین شده بود که بر پایه آمار‌های ثبتی دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد این هدفگذاری به میزان ۱۱۶ درصد یعنی حتی بیش از هدف تعریف شده تحقق یافت.

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۲۰ درصدی اشتغال هدف گذاری شده در استان
  • اجتماع بزرگ «امام حسنی‌ها» نشان از دینداری ملت ایران است
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • دولت برای رشد اشتغال‌زایی و کاهش تورم اقتصاد را به مردم بسپارد
  • بهبود گردشگری چهارمحال و بختیاری باعث کاهش بیکاری می‌شود
  • اشتغال‌ زایی با تمرکز بر ظرفیت های موجود
  • مرحله سوم طرح یاور شهر ۹ امسال تکمیل و افتتاح می‌شود
  • اشتغال ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در استان کردستان
  • افتتاح ۲ طرح گردشگری در زرند
  • ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان