Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@18:49:07 GMT

۳۱ تیرانداز به اردوی تیم ملی دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۸۵۲۹

۳۱ تیرانداز به اردوی تیم ملی دعوت شدند

اردوی تمرینی تیم ملی تیراندازی با حضور ۳۱ ورزشکار در دو رشته تفنگ و تپانچه در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود. ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ ورزشی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این مرحله از اردوهای تمرینی، تیم ملی تیراندازی به منظور حضور موفق در رقابت‌های بین المللی پیش رو برگزار می‌شود که در بخش تفنگ از 23 شهریورماه تا 2 مهرماه و در بخش تپانچه از 23 شهریورماه تا 8 مهرماه تحت نظر کادر فنی به تمرین خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رشته تفنگ بادی، الهه احمدی، امیر محمد نکونام، حسنا توتونچی و مهیار صداقت از تهران، حسین باقری و فاطمه صالحی از اصفهان، پوریا نوروزیان، آرمینا صادقیان و محمد حسین کریمی از ایلام، امیر سیاوش ذوالفقاریان از سمنان، صفیه صحراگرد از خراسان رضوی، مه لقا جام بزرگ و ساسان شهسواری از همدان فاطمه کرم زاده از بوشهر، نجمه خدمتی از خراسان جنوبی، مجتبی قاسم آبادی از مرکزی و ساینا تیموری از آذربایجان غربی به این اردو فراخوانده شدند. الهام هاشمی، زائر رضایی و مریم طالبی کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند.

در رشته تپانچه بادی نیز، درسا عرب شاهی، امیر جوهری خو و سارا میرابی از تهران، مرتضی علیمحمدی و زینب طوماری از قزوین، محمد رسول عفتی از کرمانشاه، هانیه رستمیان از مازندران سجاد پور حسینی از گیلان، گلنوش سبقت الهی از اصفهان، جواد فروغی از ایلام ، وحید گل خندان از فارس، مینا قربانی از همدان، مصطفی نصیری از البرز و آیلین قلی زاده از سیستان و بلوچستان نفراتی هستند که تحت نظر مربیان خود، احمد نجفی، سکینه خدابنده لو و محسن نصر اصفهانی تمرینات خود را در محل فدراسیون تیراندازی دنبال می‌کنند.

معرفی تیم‌ها و نفرات برتر هفته دوم لیگ تیراندازی

 

انتهای پیام/

R7890/P1435/S3,32,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی

محسن شاه سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با دعوت سرمربی تیم ملی دو دوچرخه سوار قزوینی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند.

وی افزود: حسین زنجانیان و طاها قابلی برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی که خود را برای مسابقات آسیای آماده می‌کند دعوت شده‌اند.

دبیر هییت دوچرخه سواری قزوین بیان کرد: این اردو از امروز چهارشنبه در گیلان آغاز شده و یک هفته ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6088166

دیگر خبرها

  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان