Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان اداری و استخدامی در واکنش به معضل کارمندان بیکار تاکید کرد، هرگونه بکارگیری و پرداخت حقوق به کارمندان دستگاه اجرایی بدون تصدی یکی از پستهای سازمانی مصوب ممنوع است. ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ اقتصادی اقتصاد ایران نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سازمان اداری و استخدامی به خبر "معضل کارمندان بیکار در برخی سازمانهای دولتی با حقوق  8 میلیونی" واکنش نشان داد و تاکید کرد،  هرگونه بکارگیری و پرداخت حقوق به کارمندان دستگاه اجرایی بدون تصدی یکی از پستهای سازمانی مصوب ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است، در مصاحبه انجام شده با آقای حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی موارد عدم رعایت موارد فوق مطرح شده هیچ گونه مسائل و تعریف مشخصی از آن ارائه نشده است.  بدیهی است به جهت بررسی ادعای مطروحه نیاز به ارائه مصادیق و مستندات موضوعی مرتبط است.

البته همان طور که در ماده 66 قانون مدیریت خدمات کشوری تصریح شده است پست سازمانی جایگاهی است که در ساختار سازمانی دستگاههای اجرایی برای انجام وظایف و مسئولیت‌های مشخص پیش‌بینی و برای تصدی یک کارمند از دستگاههای اجرایی در نظر گرفته می‌شود.

ضمن آنکه در ماده 32 این قانون نیز اشاره شده است که هرگونه بکارگیری و پرداخت حقوق به کارمندان دستگاه اجرایی بدون تصدی یکی از پستهای سازمانی مصوب ممنوع می‌باشد. از این رو حقوق و مزایای کارمندان دولت بر اساس پست سازمانی مورد تصدی و سایر عوامل مربوط بر اساس قوانین و مقررات مصوبه مجلس شورای اسلامی تعیین می‌شود و چنانچه مواردی از مغایرتهای قانونی اعلام گردد این سازمان آمادگی رسیدگی و اعلام نتیجه را خواهد داشت.

اختصاصی| معضل «کارمندان بی‌کار» در برخی سازمانهای دولتی با حقوق 8میلیونی

انتهای پیام/

R1389/P/S7,77/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دولت دوازدهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دولت دوازدهم دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق عامه، از اولویت‌های دادگستری گیلان در سال جدید

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری گیلان امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) در نخستین نشست شورای قضایی امسال این استان با تبریک عملیات غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی گفت: مهمترین دستاورد نظام این بود که به دنیا نشان داد هر زمان اراده کند می‌تواند اسرائیل را با خاک یکسان کند.

او موضوع حقوق عامه را از تأکیدات مکرر و هر ساله رهبر معظم انقلاب اعلام کرد و افزود: در سال جدید موضوعات حقوق عامه از اولویت‌های دستگاه قضایی استان گیلان است و با مسئولان و مدیرانی که به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل نکرده و یا ترک فعل کرده اند برخورد قانونی لازم به عمل خواهد آمد.

رئیس کل دادگستری گیلان تصریح کرد: مسئولان باید در ایفای وظایف خود اصل سرعت، دقت و تدبیر لازم را به کار بندند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • کشف محموله غیر مجاز ماهی‌های تالابی در شادگان
  • خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پیگرد قانونی دارد
  • بیش‌ از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی برای مصاحبه و بیانیه در فوتبال بدون مصوبه هیات‌رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • ممنوعیت و غیرقانونی بودن خرید و فروش امتیاز مسکن ملی
  • حتی بیل گیتس هم نگران بیکار شدن است!
  • حقوق عامه، از اولویت‌های دادگستری گیلان در سال جدید