Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@08:20:20 GMT

عملیات گازرسانی به فازهای 6 و 7 بندرعباس آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۹۳۵۶

عملیات گازرسانی به فازهای 6 و 7 بندرعباس آغاز شد

خبرگزاری آریا - عملیات گازرسانی به فازهای 6 و 7 بندرعباس به طول 225 کیلومتر و با اعتبار اولیه 60 میلیارد تومان آغاز شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، آیین کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به فازهای 6 و 7 شهر بندرعباس با حضور مدیران شرکت گاز استان هرمزگان و مقام‌های استانی برگزار شد.
در این آیین، فریدون همتی، استاندار هرمزگان از مردم خواست نسبت به اشتراک‌پذیری گاز طبیعی اقدام کنند و تاکید کرد: شرکت گاز استان هرمزگان با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی و با اختصاص هزینه‌های قابل توجه به دنبال تامین رفاه حال شهروندان است و ضرورت دارد مردم نیز در این موضوع مشارکت بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: استان هرمزگان در شاخص‌های گازرسانی عقب بود، اما با حرکت بزرگ و خیز بلند شرکت گاز هرمزگان، عملیات گازرسانی با سرعت بیشتری در حال انجام است.
پایان گازرسانی به بندرعباس تا سال 1400
فواد حمزوی، مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان درباره عملیات اجرایی گازرسانی به فازهای 6 و 7 شهر بندرعباس، اظهار کرد: گازرسانی به فازهای 6 و 7 شهر بندرعباس شامل 225 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه است که 60 میلیارد تومان به عنوان اعتبار اولیه برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود هزینه این پروژه تا مرحله پایانی به 100 میلیارد تومان برسد، اعلام کرد: با بهره‌برداری از این طرح، بیش از 40 هزار خانوار زیر پوشش گاز طبیعی قرار خواهند گرفت.
حمزوی یادآور شد: در هشت سال گذشته تنها 20 درصد شهر بندرعباس گازرسانی شده است و هدف ما برای دو سال آینده گازرسانی به 80 درصد باقیمانده این شهر است تا در پایان سال 1400 شهر بندرعباس به طور کامل گازدار شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور حاجی آبادبه بندرعباس

حسین قاسمی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بر اثر وقوع تصادف زنجیره‌ای ساعت ۱۲ و ۲۷ دقیقه دیروز، بین یک دستگاه تریلی، سمند، پژو پارس، پژو ۲۰۶ و پراید ۷ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: بالافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از پایگاه‌های جاد‌های قطب آباد، فین، سیاهو و یک تیم امداد و نجات هلال احمر به محل اعزام شد.

مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه شامل، رگ گیری، پانسمان و کنترل خونریزی، فیکس کردن اندام آسیب دیده سه نفر از مصدومان به بیمارستان خلیج فارس، دو نفر به بیمارستان شهید محمدی و یک مصدوم به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) حاجی آباد منتقل شد.

قاسمی با اشاره به اینکه یکی از مصدومان رضایت به انتقال به بیمارستان نداده است، افزود: مصدومان این حادثه دچار ترومای متعدد بودند که همگی هوشیار هستند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: سه نفر از مصدومان زن و چهار نفر مرد هستند.

وی افزود: یکی از مصدومان خانم باردار ۲۵ ساله‌ای بود که اکنون تحت نظر است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اجرای طرح اعتکاف علمی در هرمزگان
  • کرمانشاه در گازرسانی سبز است
  • اسکان بیش از ۲۵۰ هزار مسافر در بوستان‌های شهر بندرعباس
  • سوال روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در هرمزگان
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور حاجی آبادبه بندرعباس
  • اسکان بیش از ۲۶ هزار فرهنگی در ستاد‌های اسکان هرمزگان
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت