Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:55:45 GMT

کرایه حمل جاده‌ای فرآورده‌های نفتی ۳۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۹۳۸۵

کرایه حمل جاده‌ای فرآورده‌های نفتی ۳۰ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس نامه‌ای که با امضای کرامت ویس حسینی سرپرست مدیریت تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در ۵ شهریور ماه امسال خطاب به مدیران مناطق این شرکت ارسال کرده، کرایه حمل جاده‌ای فرآورده‌های نفتی در سال ۹۸ افزایش می‌یابد.

در این نامه آمده است مجوزهای لازم برای تأمین اعتبار افزایش ۳۰ درصدی کرایه حمل جاده‌ای فرآورده‌های نفتی و همچنین اعمال این افزایش در بارنامه‌های صادره از ابتدای تیر ماه ۹۸ اخذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است بر اساس قانون، هزینه پرداخت کرایه حمل سوخت و فرآورده‌های نفتی به رانندگان و مالکان کامیون‌های تانکردار را شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و با تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه پرداخت کرده و کرایه حمل دیگر کالاها توسط سایر انواع کامیون‌ها از سوی صاحبان بار پرداخت می‌شود. کامیون‌های حمل سوخت فرآورده‌های نفتی مشمول مصوبه شورای عالی ترابری مبنی بر پرداخت کرایه بر اساس تن-کیلومتر نیستند اما صدور بارنامه و کارت هوشمند رانندگان بر عهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

کد خبر 4711176 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران حمل و نقل جاده ای نفتکش تانکر نفت تانکر سوخت کامیون بانک مرکزی ایران جنگ تجاری قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی بورس بازار سهام قیمت نفت ایالات متحده آمریکا دلار وزارت صنعت معدن و تجارت صادرات غیرنفتی قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود

عبدالرضا انتظاری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین گفت:  طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با رویکرد تعیین سهمیه براساس تکمیل چرخه برگشت تراکنش از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری اجرا خواهد شد.

وی افزود: در راستای اجرای قانون توزیع الکترونیکی گاز مایع، از ابتدای تاریخ یاد شده مقدار سوخت تخصیص یافته به تاسیسات گاز مایع بر اساس ایجاد تراکنش فروش گاز مایع به مشتری خواهد بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با اشاره به این که در حال حاضر هیچگونه مشکلی در تامین و توزیع گاز مایع در استان قزوین نداریم، عنوان کرد: در حال حاضر سهمیه ماهیانه خانوار‌های فاقد گاز طبیعی ۴۴ کیلوگرم گاز مایع است که هیچ تغییری نسبت به سال گذشته ندارد.

این مقام مسئول بیان کرد: با تعامل و همکاری که بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با تاسیسات گاز مایع استان وجود دارد، علاوه بر تامین و توزیع مطلوب گاز مایع به مصرف کنندگان، قانون توزیع الکترونیکی گاز مایع نیز دارای به نحو مطلوب اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از شنبه؛ از ۱۶ تا ۴۵ درصد!
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • افزایش کرایه‌ مترو، اتوبوس و تاکسی‌
  • گران شدن کرایه های مترو ، اتوبوس و تاکسی از شنبه
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه های مترو، اتوبوس و تاکسی ها از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی‌ها از شنبه