Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله محمد رضا ناصری  نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در مراسم تجلیل از  دست اندرکاران اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی با قدردانی ازمیزبانی شایسته اهالی حسینیه ایران از پیرغلامان گفت: برگزاری این اجلاس نشان از عشق و ارادت قلبی مردم استان یزد به امام حسین (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجلیل از دست اندرکاران اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی در یزد

او با بیان اینکه عزاداری مردم استان یزد در همه جای دنیا زبانزد است، افزود: این شور و شعور حسینی، یزد را به حسینیه ایران تبدیل کرده است.

 اجلاس پیرغلامان حسینی نشان از اراده  و همدلی برای تقویت ارزش‌های دینی

محمد علی طالبی استاندار یزد نیز در این مراسم با قدردانی از همه عوامل اجرایی و مجموعه صدا و سیما در پوشش رسانه‌ای اجلاس، گفت: برگزاری شایسته اجلاس پیرغلامان نشان از اراده جمعی و همدلی برای تقویت ارزش‌های دینی در استان بود.

او افزود: در برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان همه دستگاه‌ها بصورت بسیجی و جهادی پای کار بودند و هیچ ریالی از محل اعتبارات دولتی هزینه نشد و این مراسم با کمک‌های خیران و هیئت برگزار شد.

احمد ترحمی معاون سیاسی امنیتی استاندار هم با اشاره به برگزاری هفدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی در پنچ نقطه از استان و حضور ۹۱۲ نفر ازپیرغلامان و خادمان حسینی از ۲۳ کشور دنیا از دست اندرکاران برگزاری این اجلاس قدردانی کرد.

امیر احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد هم با اشاره به برگزاری کم نظیر هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی گفت: همگرایی عاشقانه با محور امام حسین (ع)، حسینیه ایران را در تاریخ ماندگار کرد.

 در این مراسم پرچم حرم حضرت رقیه س به تولیت امامزاده سید جعفر محمد ع یزد اهدا شد.

انتهای پیام/ی

تجلیل از دست اندرکاران اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از خیران بافقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اصغر رنجبر گفت: ۱۴ خیر بافقی با کمک‌های نقدی خود در مجموع به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان ۷ زندانی جرائم غیرعمد را از بند رهایی دادند.    وی، افزود: همچنین این خیران و دیگر اقشار مردم در حمایت از ۳۵ خانواده زندانیان جرائم غیرعمد در شهرستان، کمک‌های شایانی کردند.   در مراسمی در نوروزگاه آهنشهر بافق از این ۱۴ خیر بافقی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • آشنایی با جشنواره قرآنی آرمان با محوریت آیات ابراهیمی + فیلم
  • هیئت کشتی لرستان ۴۰ مدال بین المللی و ملی کسب کرد
  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • آیین تجلیل از خیران بافقی
  • برگزاری محفل انس با قرآن در بافق
  • گزارشی از آخرین شب برگزاری بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ حضور وزیر ارشاد در برنامه ویژه عتبه عباسی
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان