Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@22:53:25 GMT

۱۰۶ دانشجوی دکترا در دانشگاه یزد پذیرش شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۹۵۵۵

۱۰۶ دانشجوی دکترا در دانشگاه یزد پذیرش شدند

مدیر امور آموزشی دانشگاه یزد گفت: در سال تحصیلی ۹۸-۹۹، ۱۰۶ دانشجوی دکترا در دانشگاه یزد پذیرش شدند.

به گزارش ایسنا، "علیرضا فتوحی" اظهار کرد: ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید مقطع دکترا به صورت غیرحضوری روزهای ۹ تا ۱۱ شهریورماه و ثبت‌نام حضوری از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ شهریورماه در سالن فجر دانشگاه یزد انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پایان مهلت ثبت‌نام حضوری، تعداد ۱۰۶ دانشجو در مقطع دکترا پذیرش شده‌اند که از این تعداد ۹۸ نفر در دوره روزانه، شش نفر در دوره شبانه و دو نفر در پردیس آزادی دانشگاه پذیرش شدند.

مدیر امور آموزشی دانشگاه یزد گفت: ۱۰۵ نفر از دانشجویان پذیرش شده با سنجش مجموعه‌ای و یک نفر از استعداد درخشان به ثبت‌نام راه یافتند که تعداد بانوان ۵۲ نفر و تعداد آقایان ۵۴ نفر بوده است.

فتوحی در ادامه تصریح‌ کرد: ۶۷ درصد ثبت‌نام شدگان غیر بومی و ۳۳ درصد نیز بومی یزد هستند و اختصاص خوابگاه به دانشجویان، بلافاصله پس از پذیرش حضوری و در اولین مراجعه دانشجو به دانشگاه یزد انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ثبت‌نام حضوری پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد نیز در روزهای ۲۵ تا ۲۷ شهریور ماه در سالن فجر دانشگاه یزد انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه يزد دانشجوی دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراهیم رئیسی دکترا گرفت +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی که بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده بود، در حضور محمدکامران خان تسوری استاندار و سید مراد علیشاه سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را از پرفسور خالد عراقی رئیس این دانشگاه دریافت کرد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898860

دیگر خبرها

  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • ابراهیم رئیسی دکترا گرفت +عکس
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد