Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا زین العابدینی، معاون خدمات شهری شهرداری کرج از ممنوعیت نصب هرگونه اقلام تبلیغاتی بر روی درختان شهر خبر داد و گفت: از شهروندان به ویژه کسبه درخواست می شود در راستای حفظ زیبایی مناظر شهری و جلوگیری از آسیب به درختان که ریه‌های تنفسی شهر هستند، از نصب هرگونه شیء، پلاکارد، بنرهای تبلیغاتی و بستن سیم، طناب و کابل بر روی آن ها خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهرداری کرج با بیان اینکه براساس قوانین، در صورت مشاهده مواردی از این قبیل شهرداری اقلام تبلیغاتی را جمع آوری خواهد کرد، اظهار کرد: جلوگیری از خطر سقوط داربست و بنر نصب شده بر روی شهروندان و وسائل نقلیه و ممانعت از ایجاد هرج و مرج در فضای اطلاع رسانی محیطی از دلایل ممنوعیت نصب اقلام تبلیغاتی بر روی درختان است.

۴۶

کد خبر 1297663

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز درخت محرم امام حسین ع عزاداری ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم قوه قضاییه باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت‌زنی نیروهای خدمات شهری مناطق۲۲ گانه در پی بارش‌ها/ مشکلات احتمالی را به ۱۳۷ گزارش دهید

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با پرداختن به بارش‌های اخیر گفت: تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است و شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکلی با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

به گزارش ایسنا علیرضا جعفری در مورد شرایط معابر شهر تهران در پی بارش‌های امروز اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی از روز گذشته نیروهای خدمات شهری مناطق ۲۲گانه در شرایط آماده باش قرار داشتند و انهار روبسته، کانال ها و مسیل ها و حوضچه های رسوب‌گیر را بازدید کردند.

وی افزود: بارش ها از بامداد امروز آغاز شد و تا ظهر ادامه داشت و مورد حادی از آبگرفتگی و انسداد معابر در شهر گزارش نشده است.

به گزارش سایت شهر، جعفری با بیان اینکه نیروهای خدمات شهری مناطق ۲۲گانه در حالت آماده باش هستند و به بررسی معابر می‌پردازند تا در صورت بروز هرگونه مشکل نسبت به برطرف شدن آن اقدام کنند، گفت: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکلی می‌توانند با سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور هشدار زرد بارندگی در خوزستان
  • هشدار زرد بارندگی در خوزستان صادر شد
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی
  • طرح‌های شهری با دید کارشناسی اجرا شوند
  • آغاز موج بازگشت سفرهای نوروزی
  • بازگشایی مسیرهای کنارگذر شیراز
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز پاک‌سازی و بازگشایی شد
  • باغداران بخوانند/ برای جلوگیری از سرمازدگی درختان چه باید کرد؟
  • گشت‌زنی نیروهای خدمات شهری مناطق۲۲ گانه در پی بارش‌ها/ مشکلات احتمالی را به ۱۳۷ گزارش دهید