Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@11:30:42 GMT

دو انتصاب جدید در موزه سینما

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۱۰۸۴

دو انتصاب جدید در موزه سینما

مدیر عامل موزه سینما طی احکام جداگانه ای مدیر روابط عمومی و مدیر نمایشگاه های موزه را منصوب کرد .

،مهران عباسی مدیرعامل موزه سینما طی احکام جداگانه‌ای سپیده حیدرآبادی را به عنوان مدیر روابط عمومی و مشاور مدیرعامل و سارا حیدری را به عنوان مدیر نمایشگاه های موزه سینما منصوب کرد.

در متن حکم مدیر جدید روابط عمومی  آمده است:

سرکار خانم سپیده حیدرآبای

نظربه شایستگی و سوابق ارزنده سرکارعالی درامور برنامه ریزی، روابط عمومی و اطلاع رسانی به موجب این حکم به عنوان مدیر روابط عمومی  موزه سینمای ایران و مشاور اینجانب منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است درمدت تصدی شما در موزه سینما مواردی همچون بهره مندی حداکثری از ظرفیت رسانه‌های مکتوب و مجازی برای معرفی و شناساندن موزه سینما ( برنامه‌ها و فعالیت‌های آن)، برنامه ریزی و ارتباط موثر با استفاده از نظرات تخصصی کارشناسان، اساتید، مدیران رسانه، خبرنگاران و منتقدین سینما با هدف ارتقاء سطح کمی و کیفی موزه سینما، تعریف موزه در نزد افکارعمومی و مدیران فرهنگی و کشوری به عنوان نهادی برای ایجاد ارتباط دو سویه وموثر بین سینماگران و عموم مردم به ویژه جوانان وعلاقمندان به حوزه سینما، ارتقاء و تقویت پایگاه اطلاع رسانی (سایت موزه سینما وسایر بسترهای اینترنتی)، برنامه ریزی و برگزاری فعالیت‌ها و رویدادهای مرتبط از جمله بزرگداشت پیشکسوتان سینما، اکران و نمایش فیلم‌های شاخص تاریخ سینمای کشور ، مشارکت در برگزاری، رونمایی  و جلسات نقد و بررسی فیلم ها، بهره برداری از توان و ظرفیت مراکز و موسسات علمی و فرهنگی کشور در جهت ارتقاء موزه سینما ، پیگیری و به سرانجام برسد.

از خداوند موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف موزه سینما در راستای کمک به سینمای ایران خواستارم.

همچنین در حکم مدیر نمایشگاه‌های موزه آمده است:

سرکار خانم سارا حیدری آهنگری

نظر به شایستگی و سوابق ارزنده سرکار عالی به موجب این حکم بعنوان  مدیر نمایشگاه های موزه سینمای ایران منصوب می شوید. امید است در مدت تصدی شما در موزه مواردی همچون ایجاد محیطی مناسب برای بازدیدکنندگان و گردشگران داخلی و خارجی ، تکمیل گنجینه های نمایشگاهی مرتبط با پیشکسوتان و سینماگران مطرح و شاخص کشور ، ارائه راهکارهای نو برای تداوم موزه ای پویا با خلق فضاهای نمایشگاهی جدید و دوره ای ، تعامل با دیگر موزه ها و بهره مندی از ظرفیت مراکزو موسسات سینمایی، علمی و فرهنگی کشور و صاحب نظران این حوزه ، بهره برداری از ایده ها و فناوری روز سایر کشورها برای ارتقا سطح کمی و کیفی موزه، زمینه سازی و تسهیل امور با هدف ارتباط و همکاری با دانشجویان و جوانان علاقمند به تاریخ سینمای کشور به سرانجام برسد.

از خداوند منان موفقیت شما را در پیشبرد اهداف موزه در راستای کمک به سینمای ایران خواستارم./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲۲۰ کاراته کا از استان در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش جام جم آنلاین همدان، جعفر سمودی اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در چهار رده بزرگسالان، امید، جوانان و نوجوانان از امروز آغاز شده است.

رئیس روابط عمومی هیات کاراته استان همدان افزود: این‌مسابقات طی روزهای ۲۶ تا ۳۱ فروردین ماه در بخش آقایان و روز یکم اردیبهشت ماه لغایت ۶ اردیبهشت ماه در بخش بانوان در دانشگاه آزاد همدان برگزار می شود.

وی ادامه داد: ۴ هزار و ۷۰۰ نفر با عوامل اجرایی در این مسابقات شرکت کرده اند و ثبت نام کاراته بازان توسط سامانه فدراسیون انجام شده است.

سمودی اضافه کرد: ۲۰۰ دارو در بخش آقایان و بانوان داوری خواهند کرد و داوران در سطح جهانی، آسیایی و ممتاز ملی هستند.

رئیس روابط عمومی هیأت کاراته استان همدان  در خصوص شرکت کاراته کاران استان همدان در این مسابقات خاطرنشان کرد: ۲۲۰ کاراته کار از سراسر استان در بخش آقایان و خانم ها شرکت می کنند و ۶ داور از استان همدان در این مسابقات داریم.

وی با اظهار خرسندی از اینکه اتفاقات خوبی در کاراته استان در چند سال اخیر رخ داده است، گفت: علاوه بر تعداد ورزشکاران و عوامل اجرایی آنها ۱۰ هزار نفر همراه ورزشکاران از سراسر کشور می‌تواند در رونق گردشگری استان موثر باشد.

سمودی با اشاره به نبود افتتاحیه برای این مسابقات عنوان کرد: مراسم افتتاحیه به دلیل حجم بالای شرکت کننده و مقاطع سنی مختلف برگزار نشده اما برای این مسابقات مراسم اختتامیه در نظر گرفته شده است.

رئیس روابط عمومی هیات کاراته استان همدان با بیان اینکه کاراته جزو رشته های مهارتی است که رکوردی نیست بیان کرد: امیدواریم کاراته بازان و داوران و مربیان استان همدان از این مسابقات با دست پر بیرون بیایند.

گفتنی است؛ این مسابقات در روز نخست برای سنین زیر ۲۱ سال برگزار و به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • ۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان ایران
  • تکذیب شایعه تعطیلی فرودگاه‌ها/ برقراری پرواز از مبدا و مقصد ایران
  • سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‌الملل کانون شد
  • حضور ۲۲۰ کاراته کا از استان در مسابقات قهرمانی کشور
  • انتصاب‌های جدید در فدراسیون چوگان
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • یک انتصاب جدید در معاونت آموزشی وزارت بهداشت
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • یادبود کیومرث پوراحمد در خانه سینما
  • ۲۱ فروردین پرمخاطب‌ترین روز سینما ایران