Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردانی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره فراخوان عکس«سربازان کوچک امام حسین (ع)» در استان بوشهر گفت: این فراخوان مشارکت سازمان بسیج هنرمندان، حوزه هنری استان بوشهر،سازمان فرهنگی،ورزشی و اجتماعی شهردار بندر بوشهر و سازمان بسیج رسانه استان برگزار میشود

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بوشهر، مصطفی مردانی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر صبح یکشنبه (17 شهریور) در نشست با عکاسان بسیجی استان بوشهر با اشاره به اینکه عاشورا از ماندگارترین و مهمترین رویدادهای اسلامی است که چراغ فروزانی برای پیشگیری از انحراف در جامعه و راهنمای دست‌یابی به سعادت است، اظهار داشت: معرفی و ترویج مفاهیم والای حماسه عاشورا وظیفه‌ای است که منحصر به فرد خاصی نیست و تمام مسلمانان و دوستداران اهل‌بیت(ع) باید به اندازه توان خود در این عرصه کوشا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر با بیان اینکه با گسترش فناوری‌های نوین هنر عکاسی نیز متحول و بخشی از جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره شده است تصریح کرد:  با توجه به تأثیرگذاری عکس در انتقال مفاهیم و پیام‌ها باید توجه ویژه‌ای به این هنر داشت.

 

مردانی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره فراخوان عکس «سربازان کوچک امام حسین (ع)» در استان بوشهراظهار داشت:  این فراخوان مشارکت سازمان بسیج هنرمندان، حوزه هنری استان بوشهر، سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهردار بندر بوشهر و سازمان بسیج رسانه استان برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: این فراخوان در دو بخش «دوربین عکاسی» و «تلفن همراه» با موضوع حضور کودکان، نونهالان و شیرخوارگان حسینی در آئین‌های سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یادآور شد: هنرمندان و عموم علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌های خود را که از ۱۰ شهریور تا ۲۷ مهر (مصادف با دهه اول محرم تا اربعین حسینی) حداکثر تا پایان مهرماه به دبیرخانه فراخوان ارسال کنند.

 

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه آثار منتخب هفته اول آذرماه همزمان به هفته بسیج برپا می‌شود، اظهار داشت: به پنج برگزیده بخش «دوربین عکاسی» و «تلفن همراه» به ترتیب شش میلیون و دو میلیون ریال جایزه اهدا خواهد شد.

 

مردانی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را دبیرخانه فراخوان در خیابان جانبازان، کوچه لاله ۲۳، سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر ارسال کنند.

 

 

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم شیرخوارگان حسینی عزاداری محرم مسجد همایش شیرخوارگان حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد حضرت علی اصغر ع محرم حسینی خبرگزاری شبستان ماه محرم و صفر استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان پیوستن هنرمندان به پویش مردمی وعده صادق به همت حوزه هنری گلستان

رئیس حوزه هنری گلستان اعلام کرد: هنرمندان و کنشگران فرهنگی می‌توانند با ارسال فیلم از شعرخوانی، قرائت متن، دکلمه و دیگر آثار هنری سمعی و بصری در زمینه وعده صادق به شماره ۰۹۱۱۳۷۰۰۳۶۵ و یا ادمین صفحات حوزه هنری گلستان به این پویش مردمی ملحق شوند.

حسام بنی فاطمه افزود: این آثار در صفحات مجازی حوزه هنری گلستان مانند ایتاء، اینستاگرام و بله بارگذاری می‌شود.

او گفت: علاقمندان به مدت یک هفته برای ارسال آثار خود فرصت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برگزاری اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب/ هدیه‌ای که تقدیم مردم غزه شد
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • شکوه و عظمت ایران از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع نشات می‌گیرد
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی + فیلم
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • توقف فعالیت پنجمین دوره شورای روانشناسی و مشاوره
  • فراخوان پیوستن هنرمندان به پویش مردمی وعده صادق به همت حوزه هنری گلستان