Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در نشست با شورای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) و جمعی از معتدمان بخش الموت شرقی گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با اجرای طرح‌های عمرانی در دهستان زوارک الموت شرقی با ۳۵ روستا، دهستان دستجرد الموت غربی با ۱۸ روستا و دهستان چوقور بخش طارم سفلا با ۱۸ روستا بسیاری از مشکلات مردم این روستا‌ها را حل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین با تاکید بر نقش مردم در حل مشکلات افزود: در همه مشکلات اگر مردم پای کار بیایند قطعا به سرعت و با کمترین زمان آن مشکلات حل خواهند شدو اتحاد و انسجام مردم کار‌های نشدنی را شدنی میکند.

رونق روستا‌ها، ایجاد و احیای اشتغال روستایی و مولد کردن روستا‌ها، ساخت خانه عالم و رفع مشکلات آب آشامیدنی و کشاورزی، حل مشکلات تربیتی و تحصیلی دانش آموزان روستا‌ها و کمک به پیشگیری بیماری‌ها بخشی از فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در مناطق محروم است.

انتهای پیام/ک

تقدیر از خدمات قرار گاه پیشرفت و آبادانی سپاه در منطقه الموت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی

 حسینی در نشست بررسی طرح‌های عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا اعتبار مورد نیاز برای اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با آب منطقه‌ای استان صورت گرفته است تا تمام طرح‌ها در موعد مقرر و با تزریق اعتبارات مصوب تکمیل و آماده بهره برداری شود.

 وی گفت:اجرای طرح‌های آبرسانی برای روستا‌های استان نیازمند تامین و جاگذاری ۱۹ مخزن بزرگ آب و همچنین ۶ هزار و ۲۰۰ متر لوله گذاری برای خط انتقال است.

حسینی افزود: ماموریت آبرسانی به مناطق محروم و روستایی و نیز مدرسه سازی در روستا‌های هدف قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا با جدیت و بدون وقفه در حال پیگیری و اجرا است و مصمم هستیم با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی علاوه بر ۶۱ طرح آب روستایی ساخت ۱۲ مدرسه روستایی را نیز امسال به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به افزایش تنش آبی در سال‌های اخیر در آذربایجان شرقی به خصوص در مناطق روستایی یکی از رسالت‌های اصلی و مهم قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را توجه به رفع مشکلات اقتصادی مناطق محروم عنوان کرد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا ادامه داد: طبق تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه جدی به مناطق محروم قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا بدون وقفه به صورت جدی هم در حوزه آبرسانی به روستا‌های هدف و هم در حوزه ساخت، تجهیز و تعمیر مدارس ماموریت‌های خود را دنبال می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند