Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - اقدام‌ها و سازوکارهای نوین شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون به‌منظور بهبود مدیریت منابع انسانی و سرانجام ارتقای بهره‌وری سرمایه‌های انسانی تشریح شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، یدالله پیامنی، مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون ضمن بیان اهداف و برنامه‌های این مدیریت گفت: رویکرد اصلی مدیریت منابع انسانی که از آغاز امسال در نظر گرفته شده، جایگزین‌سازی رویکرد آینده‌نگر با گذشته‌نگر مدیریت منابع انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی طرح سامانه یکپارچه مدیریت منابع انسانی را از سازوکارهای روزآمد مدیریت منابع انسانی با محور سرویس‌های الکترونیکی معرفی و اظهار کرد: مهندسی دوباره فرآیندهای مدیریت منابع انسانی، طراحی و شبکه‌سازی نظام مدیریت بانک اطلاعاتی منابع انسانی، ایجاد بانک داده یکپارچه، طراحی داشبورد برخط (آنلاین)، طراحی سامانه‌ اطلاعاتی و پیاده‌سازی سامانه الکترونیکی مدیریت فرآیندهای منابع انسانی تحت شبکه، گام‌های اصلی ما در این حوزه بوده که برای بهینه‌سازی ارائه خدمات به کارکنان و سهولت دسترسی به اطلاعات مربوط به آنان برداشته شد.
مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون به برنامه‌های آینده حوزه تحت مدیریت خود اشاره کرد و یادآور شد: مهندسی دوباره فرآیندهای مدیریت منابع انسانی، بازرسی طرح تکریم نیروی انسانی، تشکیل و راه‌اندازی تیم‌های حوزه منابع انسانی، تشکیل مجدد کمیته آسیب‌شناسی اجتماعی، نظارت بر فعالیت بیمه‌های تکمیلی کارکنان ارکان ثالث، طرح‌ریزی بانک اطلاعاتی استعدادها، ادامه بازدید دوره‌ای از مناطق عملیاتی و دیدار مستقیم با کارکنان، فراهم‌سازی زیرساخت و اجرای پژوهش‌های منابع انسانی، ساماندهی رویکردهای آموزشی همگام با نظام‌های پیشرفته آموزشی، فرهنگ‌سازی تغییر رویکرد کنترل مدیریتی از گذشته‌نگر به آینده‌نگر، طرح امضای تفاهم‌نامه با مراکز برتر مشاوره و روان‌شناسی برای کاهش میزان آسیب‌های اجتماعی، تدوین آیین‌نامه پرداخت در نظام پیشنهادها، دعوت از استادان برتر حوزه منابع انسانی و انجام فعالیت‌های پژوهشی در حوزه منابع انسانی برای یافتن عارضه‌های مهم این حوزه در دستور کار است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید

زینلی کارآفرین و مدیرعامل شرکت کویر تایر خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: پیشنهاد تأسیس کارخانه کویر تایر در سال ۶۷ از همفکری در یک دوره قرآن شروع شد و در سال ۶۷ با تأسیس این کارخانه با هدف اشتغال زایی موافقت شد و امروزه در تمامی حوزه‌های مختلف صنعت در کشور رتبه اول را داریم به طوری که در سال ۱۴۰۱، ۱۶۱ میلیارد تومان سود و پارسال ۸۱۶ میلیارد تومان سود کردیم که این پول خرج توسعه استان می‌شود.

او افزود: منابع مالی دولت سرشار نیست و با این حرکت کند مملکت به رشد کامل و افقی که در انتظار داریم نمی‌رسد بنابراین باید جهشی داشته باشیم و یک میانبر برای توسعه پیدا کنیم که راهکار آن این است که مردم را از طریق تأسیس شرکت پروژه و روی آوردن به بورس پای کار بیاوریم.

زینلی بیان کرد: اگر تأسیس شرکت پروژه مبتنی بر مزیت‌های نسبی هر منطقه را برای مردم معنا و تفسیر کنیم می‌تواند راهکار بزرگ و موثری برای تحقق جهش تولید در حوزه‌های مختلف باشد، زیرا هرجا که مردم پای کار بیایند سعه بیشتر و سریع‌تر می‌شود.

کارآفرین و مدیرعامل شرکت کویر تایر خراسان جنوبی ادامه داد: نقدینگی در کشور وجود دارد و باید در مسیر بورس هدایت شود و بورس امین منابع مالی مردم خواهد بود؛ این اطمینان را می‌دهیم که نظارت‌های سختگیرانه در این قضیه وجود دارد و جایگزین مردم در حوزه نظارت بر منابع مالی آنها است.

او عنوان کرد: همچنین باید ساز و کاری تعریف شود تا از ظرفیت صنوف، اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی که متشکل از مردم هستند استفاده درست در جهت توسعه و اشنغالزایی جدید شود تا با جمع آوری منابع اندک به کار‌های بزرگ در زمینه اقتصادی و توسعه استان و کشور برسیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون
  • تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان
  • نشست بین المللی شورای حکام مدیریت جامع حوزه‌های آبخیزداری
  • اعلام راهبردهای مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در سال جدید
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان به زودی ایجاد می‌شود
  • شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری