Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@23:59:45 GMT

چگونه بهترین تور استانبول را انتخاب کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۱۷۲۱

اما علاوه بر جاذبه های استانبول، خدمات توری که انتخاب کرده اید باعث لذت بخش تر شدن سفر تان می شود. پس قبل از آنکه آماده سفر شوید باید بدانید که از کدام آژانس مسافرتی باید تور استانبول  تور استانبول لحظه آخری ترکیه در ایران را انتخاب کنید تا هم خدمات خوبی ارائه دهند و هم یک سفر خوش را برای تان فرآهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نکاتی را به شما می گوییم که در انتخاب تور استانبول خوب کمک تان می کند.

برنامه ریزی درست.

حتی اگر بخواهید به صورت شخصی سفر کنید، اگر برنامه ریزی دقیق و درستی نداشته باشید، در طول سفر همش دچار استرس و نگرانی هستید. پس اولین فاکتوری که همه تور های باید به آن عمل کنند، تنظیم یک برنامه درست و دقیق برای تور استانبول است. قبل از آنکه تور خود را رزرو کنید، ابتدا باید بررسی کنید که بلیط رفت و برگشت تان دقیق مشخص شده است یا خیر، محل اقامت تان از قبل آماده باشد، اگر منوی غذا جزو خدمات تور شما بود باید سر ساعت سرو شود.

نوع تور مشخص شده باشد.

افرادی که با تور سفر می کنند، به خوبی آگاه هستند که تنوع نور ها و خدمات آنها باهم متفاوت است. تور های کاری و تجاری با تور های گردشگری خدمات مختلفی دارند. اگر تمایل دارید که به صورت گروهی سفر کنید و در تمام طول سفر با گروه همراه باشید بهتر است از تور گروهی استفاده کنید. اما اگر ترجیح می دهید که انفرادی و تنها با آشنایان یا خانواده خود سفر کنید باید تور استانبول انفرادی را انتخاب کنید.

افرادی هم هستند که تور لاکچری را ترجیح می دهند که از بهترین خدمات، بهترین هتل استفاده می کنند، در عین حال مدت زمان بیشتری در استانبول اقامت دارند. هر کدام از انواع تور هایی که نام برده شده با توجه به میزان هزینه ای که گردشگر می کند باهم متفاوت است.

در تمام طول سال تور استانبول داشته باشد.

علاوه بر زمان اوج سفر ها، زمان هایی مانند اعیاد و تعطیلات رسمی و تعطیلات تابستانی، یک کارگزار تور های خارجی باید در زمان های عادی و بدون مناسبت هم، تور برای ترکیه داشته باشد. احتمال دارد برخی افراد در زمستان یا فصول دیگر بخواهند با تور استانبول تابستان یا ترکیه سفر کنند، در نتیجه باید بتوانند بهترین تور را در آن زمان پیدا کنند. کارگزاری که در تمام فصول سال تور استانبول داشته باشد و بتواند بهترین خدمات را به گردشگران ارائه دهد، نه تنها باعث جلب اعتماد آن ها می شود، بلکه باعث افزایش و جذب توریست هم می شوند.

دلارام سیر بهترین مجموعه توریستی ترکیه

در بین مجموعه های توریستی موجود در تهران، دلارام سیر یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین کارگزاران تور ترکیه در ایران است که کار خود را در سطح حرفه ای انجام می دهد، چرا که تمامی پرسنل این مجموعه از افراد متخصص و با تجربه هستند. اگر می خواهید از سفر خود لذت ببرید و از تور با کیفیت همراه با خدمات عالی استفاده کنید، بهتر است از انواع تور های ترکیه دلارام سیر استفاده کنید. تور آنتالیا لحظه آخری ترکیه نیز در قیمت های مختلف به گردشگران عزیز ارائه می شود تا هر فردی بتواند با اندک بودجه ای که در اختیار دارد ییک سفر راحت و خوش را سپری کند.

تور استانبول دلارام سیر از قبل برنامه ریزی شده است و تنها کافیست بلیط آن را تهیه کنید. با دلارام سیر از سفر خود لذت ببرید و نگران هیچی نباشید. برای رزرو و مشاهده آخرین تور های موجود دلارام سیر به وب سایت رسمی آن مراجعه کنید. www.dtour.ir

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ترکیه تعطیلات خانواده زیبایی معماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظرسنجی بهترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب در سال ۱۴۰۲

برای سومین سال متوالی نظرسنجی انتخاب برترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آغاز شده است.

به گزارش گروه فرهگی خبرگزاری دانشجو، برای سومین سال متوالی نظرسنجی انتخاب برترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آغاز شده است.

همزمان با آغاز بهار طبیعت و در روز‌های ماه مبارک رمضان، نظرسنجی بهترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب در سایت عماریار برگزار می‌شود.

این نظرسنجی از اول فروردین شروع شده و تا سیزدهم این ماه ادامه دارد. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سکوی عماریار، از میان ۲۵ اثر برگزیده، ۳ مستند مورد علاقه خود را انتخاب کنند. این مستند‌ها پرمخاطب‌ترین مستند‌هایی هستند که سال گذشته از عماریار، شبکه‌های مختلف سیما و همچنین شبکه اکران مردمی فیلم عمار منتشر شده‌اند.

گفتنی است نتایج نظرسنجی روز ۲۰ فروردین همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی اعلام خواهد شد و ضمن تقدیر از سازندگان مستند برتر، به ۵ نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

دیگر خبرها

  • تلاش دوباره مخالفان ترکیه برای شکست اردوغان
  • ترکیه، رقابت انتخاباتی دشوار در استانبول و آنکارا
  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • ایرانیان جایگاه چندم گردشگران خارجی استانبول را دارند؟
  • نگاهی به قوانین جالب انتخاباتی در ترکیه
  • توضیح آنکارا درباره دو عامل حمله تروریستی مسکو
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • انتخابات شهرداری استانبول / رای کردها، تعیین کننده رقابت اصلی
  • قایدی؛ بهترین بازیکن دیدار ایران - ترکمنستان
  • نظرسنجی بهترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب در سال ۱۴۰۲