Web Analytics Made Easy - Statcounter

چیا حسن‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت‌های پرس‌سینه قهرمانی کشور با حضور ۴۰۰ ورزشکار از استان‌های سراسر کشور به میزبانی سالن آمفی تئاتر نشاط شهرستان مریوان برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم هیات بدنسازی مهاباد در قالب تیم استانی با ۲۸ ورزشکار در این رقابت‌ها حضور داشت که در نهایت «سیاوش اسحاقی» موفق به کسب مدال طلا، «حسین رحیمی» و «سالار شاهدی» صاحب مدال نقره و «مهران آبیار»، «احمد معروف» و «جلال ولی‌نژاد» نیز توانستند گردان آویز برنز را در اوزان مختلف به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: «یونس مصطفی‌زاده» و «ادریس زارع‌نیا» به عنوان مربی، هدایت تیم پرس‌سینه استان را در این رقابت‌ها برعهده داشتند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام مهاباد بیان کرد: در پایان رقابت‌های پرس‌سینه قهرمانی کشور تیم اصفهان مقام اول، کرمانشاه مقام دوم و تیم استان گیلان نیز مقام سوم را بدست آوردند.

این مسابقات با حضور مجتبی ملکی نایب قهرمان قویترین مردان ایران، رکورددار اسکات جهان و رییس کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

پرس سینه یک ورزش قدرتی است که در آن شخص به حالت طاقباز قرار می‌گیرد و وزنه را در بالای سینه خود مهار می‌کند؛ این حرکت قدرتی بر روی نیمکت و با هالتری که وزنه ها را نگه داشته است، انجام می‌شود.
شهرستان ۲۳۷ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار است که در قالب ۴۳ هیات، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی در حال فعالیت هستند.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان گیلان اسلامی ایران تئاتر مدال طلا مردان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم ملی پاراتکواندو بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آمده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندو قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور