Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:10:41 GMT

مدیرکل موقت آژانس بین المللی اتمی با ظریف دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۱۹۸۵

مدیرکل موقت آژانس بین المللی اتمی با ظریف دیدار کرد

به گزارش اداره کل دیپلماسی عمومی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، «کرنل فروتا» که بامداد امروز - یکشنبه - به تهران وارد شد ظهر امروز با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار  و گفت و گو کرد.

مدیرکل موقت آژانس بین المللی اتمی پیش از این دیدار با علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی در محل این سازمان دیدار و درباره همکاری های مشترک تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان انرژی اتمی در این دیدار با تاکید بر اینکه برجام جاده یکطرفه نیست،گفت: قرار بود این جاده جاده دوطرفه باشد و اگر قرار است یکطرفه باشد قطعا جمهوری اسلامی ایران هم تصمیمات مقتضی را در زمان مناسب می گیرد همچنان که در سه گام این کار را انجام داده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان انرژی اتمی ایران محمدجواد ظریف علي اكبر صالحي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته بین‌المللی صلیب سرخ شفاخانه های افغانستان را تجهیز کند

سرپرست وزارت امور خارجه طالبان در دیدار با رییس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ برای آسیا و اقیانوسیه گفته است این سازمان شفاخانه‌های کشور را به منظور ارائه خدمات صحی بهتر به شهروندان افغانستان تجهیز کند.

دفتر مطبوعاتی وزارت امور خارجه طالبان امروز (یکنشنبه، ۲ ثور) با نشر خبرنامه ای از دیدار مولوی امیرخان متقی، سرپرست این وزارت با الکساندر متیو، رییس کمیته‌ بین‌المللی صلیب سرخ برای آسیا و اقیانوسیه و هیأت همراه‌اش خبر داده است.

سرپرست وزارت امور خارجه با قدردانی از فعالیت‌ها، خدمات و همکاری‌های سازمان صلیب سرخ با افغانستان خواستار تجهیز کردن شفاخانه‌های کشور برای ارایه خدمات صحی بهتر برای شهروندان از سوی این سازمان شد. 

متقی همچنین از این هیأت خواست تا تصویر واقعی و چشم‌دید خود از افغانستان را با جهانیان شریک کنند.

از سویی هم الکساندر متیو، در این دیدار با ستایش از همکاری‌های طالبان و به‌ویژه وزارت امور خارجه با این سازمان گفت در جریان یک سال گذشته ۲۸ میلیون فرانک سوییس در عرصه فراهم کردن خدمات صحی، آب آشامیدنی و رسیدگی به حوادث طبیعی برای ۵ میلیون افغانستانی به مصرف رسیده است.

قابل ذکر است که با قطع کمک های جامعه جهانی سیستم صحی افغانستان با مشکلات مختلف مواجه است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • گروسی : ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • ایران با ساخت بمب اتم "چند هفته، نه چند ماه" فاصله دارد
  • اظهارنظر گروسی درباره هسته‌ای شدن ایران/ به تهران می‌روم
  • گروسی: به زودی به ایران سفر می‌کنم
  • گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • کمیته بین‌المللی صلیب سرخ شفاخانه های افغانستان را تجهیز کند