Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@12:23:07 GMT

برنامه‌های فرهنگی در بوکان باید هدف‌گذاری شود

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۲۰۴۲

برنامه‌های فرهنگی در بوکان باید هدف‌گذاری شود

 لقمان خسروپور یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تاکید بر این امر که بنیان‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان از اولویت‌های برنامه‌ریزی این شهرستان است افزود: مطالبات و دغدغه هنرمندان این شهرستان همان مطالبات و دغدغه‌های فرمانداری بوده و همه مسوولان متولی شهرستانی و استانی باید برای برنامه‌های فرهنگی و هنری برنامه مدون داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های هنری از نیازهای اصلی جامعه امروز است که با قدرت ادامه خواهد داشت ادامه داد: فرمانداری در برگزاری جشنواره‌هاو برنامه های مختلف فرهنگی و هنری از جمله جشنواره‌های نمایشنامه‌نویسی، تئاتر و موسیقی برخود وظیفه می‌داند همواره حامی هنرمندان باشد.

وی با بیان اینکه در تدوین آئین‌نامه اجرایی پیوست اجتماعی، باید موضوعات فرهنگی هم در نظر گرفته شود، اظهار داشت: مسوولان فرهنگی و هنری این شهرستان در کنار مسوولان استانی باید تلاش کنند تا پتانسیل‌های این حوزه را در بوکان شناسایی و برجسته کنند.

«خسروپور» از حضور نیافتن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در آیینی که با حضور اصحاب رسانه در این شهرستان برگزار شد انتقاد کرد و اظهار داشت: علی‌رغم هماهنگی‌هایی که از قبل انجام شده بود ولی ایشان در این جلسه حضور نیافتند که از این مساله گله‌مند بوده و آن را انتقال داده‌ایم.

سرپرست فرمانداری بوکان جشنواره‌های «کاریکاتور» و «نمایش‌نامه‌نویسی کوردی» را حق بوکان دانست و اضافه کرد: باید با برنامه‌ریزی درست و اصولی این ۲ جشنواره که به صورت استانی و کشوری نیز برگزار شده بودند را به جشنواره‌ای سالانه و با کیفیت در سطح این شهرستان تبدیل کنیم.

بوکان یکی از قطب‌های مهم فرهنگی و هنری در سطح آذربایجان‌غربی بوده و هنرمندان زیادی در عرصه‌های مختلف هنری در این شهرستان فعال هستند که در برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی نیز حضوری پررنگ دارند.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر برنامه های فرهنگی تئاتر فرهنگی و هنری کاریکاتور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک این موفقیت به جامعه تعلیم و تربیت شهرستان، اظهار داشت: پس از اجرای هشتمین جشنواره سفیران سلامت در سطح مدرسه، منطقه و استان در سال تحصیلی جاری، معلم و دانش آموزان گناوه ای در این جشنواره موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری و استانی شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه افزود: از آثار راه یافته به مرحله کشوری در این جشنواره، عاطفه عرب زاده به عنوان مدرس سلامت، رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی بیان کرد: در بخش دانش آموزی «نیروانا محمدپور» و «فاطمه دهقانی» در رشته مدرس کوچک و «آینا اسفندیاری» در رشته قصه گویی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم کشوری شدند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: «روژان تاجدینی»، «دینا رئوفی»، «فاطمه رستمی» و «عاطفه ابراهیمی» رتبه اول استانی و «مهدیه راستی»، «آرمینا قلی زاده» و «احمد رضا قربانی» رتبه دوم استانی در رشته‌های مختلف این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6087098

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر