Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@10:25:21 GMT

فعالیت ۲۰ اکیپ برای نظارت بر ذبح دام‌ در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۲۵۹۵

فعالیت ۲۰ اکیپ برای نظارت بر ذبح دام‌ در زنجان

محمدباقر حاج کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر از آماده‌باش ۲۰ اکیپ دامپزشکی در استان زنجان برای ذبح قربانی در دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان خبر داد و افزود: ۱۴ اکیپ سیار و ۶ اکیپ و ایستگاه به‌صورت ثابت به سوگواران اباعبدالله الحسین (ع) خدمات ویژه ارائه می‌کنند.

وی اظهار کرد: اکیپ‌های ثابت و سیار شامل ۸۵ بازرس بهداشتی، ناظر شرعی و دامپزشک از امروز بر ذبح دام‌های نذری در استان نظارت بهداشتی و شرعی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان تأکید کرد: عزاداران حسینی که گوسفند قربانی دارند در مکان‌هایی که برای ذبح گوسفند مشخص‌شده قربانی خود را انجام دهند و مردم استان هرگونه ذبح گوسفند طی ماه محرم را با سامانه ۱۵۱۲ اطلاع‌رسانی کنند تا ناظرین بر ذبح قربانی آنها اقدام کنند.

کد خبر 4714351

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه محرم دامپزشکی هفته دولت ماه محرم بوشهر قزوین شیراز ایلام گرگان استانداری سمنان شهرکرد اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه خرم آباد یاسوج کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خونگیری از ۷ هزار راس دام برای تشخیص بیماری مشترک بروسلوز (تب مالت) در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،به گفته رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، درراستای فعالیت‌های حیاتی و پیشگیرانه دامپزشکی علیه بیماری‌های خطرناک مشترک بین انسان و دام تمامی دام‌های حساس شهرستان برابر برنامه پیش بینی در خصوص بیماری سل و بروسلوز مورد تست و آزمایش قرار میگیرند.

دکتر سید ابوالحسن سیدین افزود: دامپزشکی شهرستان با انجام این فعالیت‌ها علاوه بر حفظ سلامت دام‌ها باعث جلوگیری از بروز بیماری‌های فوق در جمعیت انسانی می‌شود.

وی گفت: تمامی اقدامات بهداشتی، کنترل و مبارزه دامپزشکی در جهت ریشه کنی بیماری‌های دامی و مشترک بین انسان و دام بوده که این اقدامات باعث جلوگیری از خسارات اقتصادی فراوان به جمعیت دامی منطقه شده و حافظ سلامت و بهداشت عمومی جامعه است.

دیگر خبرها

  • خونگیری از ۷ هزار راس دام برای تشخیص بیماری مشترک بروسلوز (تب مالت) در تربت حیدریه
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • تهیه و نگهداری جوجه‌های رنگی در منازل خطرآفرین است
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر
  • نظارت دامپزشکی بر صادرات فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان از مرز چذابه