Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:03:24 GMT

دستگیری ۵ سارق منزل و کشف لوازم خانگی قاچاق در اسدآباد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۲۹۷۲

دستگیری ۵ سارق منزل و کشف لوازم خانگی قاچاق در اسدآباد

سرهنگ افشین یاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان اسدآباد در ماه‌های اخیر شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل اکیپ‌های مجرب از پلیس آگاهی و کلانتری و انجام اقدامات فنی و پلیسی، ۵ سارق حرفه‌ای منزل حین سرقت در یکی از شهرک‌های شهرستان اسدآباد با یک دستگاه پژو نقره‌ای رنگ دستگیر و در بازرسی از داخل این خودرو تعدادی ابزار آلات سرقت کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ یاری بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به سرقت ۶ فقره سرقت منزل در شهرستان اسدآباد اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف لوازم خانگی قاچاق در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد همچنین از کشف ۳ دستگاه ظرف شویی و یخچال فریزر خارجی و قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان اسدآباد حین کنترل محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه وانت پراید مشکوک و آنها را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته از این خودرها، ۲ دستگاه ظرف شویی و یک دستگاه یخچال فریزر دوقلو خارجی و قاچاق به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال کشف و ۲ متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با تشکر از مشارکت شهروندان در تأمین نظم و امنیت گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وظیفه ملی است و همه باید برای ریشه کنی این معضل تلاش کنند.

کد خبر 4714464

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان سرقت لوازم خانگی هفته دولت ماه محرم بوشهر قزوین شیراز ایلام گرگان استانداری سمنان شهرکرد اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه خرم آباد یاسوج کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران

به گزارش قدس آنلاین، ارسلان خادمیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این میزان در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

وی بیان داشت: این میزان در سال ۱۴۰۱،  ۹۴ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال بوده است.

خادمیان با بیان اینکه در این راستا، رانندگان حامل کالاهای قاچاق دستگیر شده و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: از مهمترین کالاهای کشف شده در این شهرستان، لوازم خانگی، لوازم صوتی، تصویری، لوازم آرایشی، بهداشتی و خوراکی بوده است.

وی افزود: در این راستا ۸۸ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در سال جاری، در این شهرستان توقیف شد.

خادمیان اظهار داشت: همچنین در سال گذشته، ۵۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و در این زمینه ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گچساران همچنین اظهار داشت: ۱۵۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز در سال گذشته در این شهرستان توقیف شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ ۲۲ درصد افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور