Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@17:40:20 GMT

سفرهای مهم زندگی شما به کجاست؟

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۳۱۸۰

سفرهای مهم زندگی شما به کجاست؟

پیش از اینکه راهی تورهای خارجی شویم باید از خودمان بپرسیم که چقدر ایران را می‌شناسیم و شهرهایش را گشته‌ایم؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سفرزون، اگر شما هم به جواب خوشایندی نمی‌رسید، پس تور ایرانگردی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید انجام دهید. این تورها که در قالب تور یک روزه یا تور چند روزه برگزار می‌شوند، به شما فرصت شناخت بیشتر سرزمین‌مان را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، دو تور که در ایام سرد سال طرفداران بسیاری دارند را به شما معرفی می‌کنیم. تور کیش و تور قشم را در لیست سفرهای مهم زندگی‌تان قرار دهید. این دو تور ایرانگردی ، خاطراتی فراموش نشدنی برای‌تان رقم می‌زنند و دست پر از سفرتان به هرمزگان بر می‌گردید.

جستجویی به وسعت یک سرزمین

ایران، کشوری است چهار فصل و در تمام روزهای سال، جاذبه هایی دارد که گردشگران را به‌ سوی خود فرا می‌خواند. برای انتخاب مقصد سفرتان باید به آب و هوای هر منطقه دقت کنید تا گرفتار سرما یا گرمای اذیت کننده نشوید. اگر می‌خواهید این سفر برای‌تان با آرامش همراه باشد و دغدغه‌ی مسائل ریز و درشت را نداشته باشید، بهترین انتخاب، همراهی با تورهای ایرانگردی است و تجربه اکوتوریسم در ایران است.

در این سفرها شما با گروهی همراه می‌شوید که علاقه‌ی شبیه به یکدیگر دارید. همچنین تورلیدرهایی پر انرژی و آشنا به محیط، شما را در این سفر همراهی می‌کنند. حالا وقت آن است که سرزمین مادری‌مان بیشتر و بهتر بشناسیم.

سفر به قشم ؛ سرزمین دره ستارگان و جنگل‌های حرا

یکی از پرطرفدارترین تورهای داخلی، تور قشم است. قشم، بزرگترین جزیره ایران در تنگه هرمز، با طبیعت بکر و مسحورکننده و تاریخ هزار ساله‌اش یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری ایرانی‌هاست. در اطراف جزیره قشم هم جزایر متعددی وجود دارد که هر کدام با طبیعت منحصر به فردشان، سفر با تور قشم را دل‌انگیزتر می‌کنند.

دیدنی‌های قشم

حتی اگر تنها به قصد قدم زدن در ساحل و تماشای دریای بی‌کران به قشم سفر کنید هم ضرر نکرده‌اید. اما با تور قشم می‌توانید از جاذبه‌های پرشمار این جزیره تاریخی زیبا هم دیدن کنید. جنگل‌های بی‌نظیر حرا را ببینید، در جزیره زیبای هنگام گشتی بزنید، از تماشای زیبایی‌های جزایر ناز لذت ببرید و از دیدن خانه‌های فوق‌العاده بندر بادگیرها و آثار تاریخ کهنش حسابی کیف کنید.

سفر به کیش، لذت تفریح در جزیره محبوب گردشگران

جزیره کیش همیشه مقصدی جذاب برای گردشگران بوده، چنان که سالانه بیش از یک و نیم میلیون گردشگر از کیش دیدن می‌کنند. کیش دریای نیلگونی دارد که می‌توانید مدت‌ها در ساحلش بنشینید و بزرگی و زیبایی‌اش را ستایش کنید. اما جاذبه‌های طبیعی تنها بخشی از زیبایی‌های جزیره کیش است. سفر با تور کیش خیالتان را از همه چیز راحت می‌کند و شما می‌توانید با کمک گرفتن از راهنماهای تور همه جاهای دیدنی جزیره را زیر پا بگذارید. از پارک‌های ساحلی شیک و زیبا تا مکان‌های تاریخی و پاساژهای لوکس.

کیش، مقصدی پر از دیدنی‌های به یاد ماندنی

جزیره کیش در خلیج فارس، پارک‌های ساحلی زیادی دارد که گشت و گذار در آن تلفیقی لذت‌بخش است از لذت کنار دریا بودن و تفریحات ساحلی. با تور کیش می‌توانید انواع ورزش‌های آبی را، از غواصی گرفته تا پاراسل و شاتل سواری، با بهترین قیمت همراه دوستانتان تجربه کنید. در این سفر همین‌طور می‌توانید در شهر زیرزمینی کیش از کاریز کیش که با ارتفاعی ۴۵ کیلومتری یکی از عجایب قنات‌سازی است دیدن کنید، در شهر باستانی حریره با قدمتی ۸۰۰ ساله گشت و گذار کنید و کشتی به گل نشسته یونانی را نیز که مثل نمادی برای کیش زیباست سیاحت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سفرزون تور کیش تور قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ افطاری ساده در پویش خانه دوست کجاست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ شریفی با اشاره به برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج زارچ در ماه مبارک رمضان با رویکرد ۳۰ روز ۳۰ خدمت گفت: در راستای برپایی سفره افطاری ساده، ۵ هزار بسته‌بندی به همت خیران تهیه و توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در همه‌ی مساجد شهرستان بین نمازگزاران و روزه‌داران توزیع شد.   شریفی افزود: هدف از برگزاری این پویش را ترویج فرهنگ افطاری ساده، تقویت روحیه معنوی روزه‌داران به‌ویژه نسل جوان و استفاده از ظرفیت معنوی مساجد عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پیش‌بینی هواشناسی از بارش برف و باران؛ سردترین شهر کجاست؟
  • سوالات طرح زندگی با آیه‌ها در ایلام طی روز هفدهم
  • ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد دریایی تا هفتم فروردین ۱۴۰۳
  • ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد دریایی تا هفتم فروردین
  • سوال روز شانزدهم طرح «زندگی با آیه ها» در استان ایلام
  • باغ موزه مینیاتور کجاست؟
  • ترویج فرهنگ افطاری ساده در پویش خانه دوست کجاست
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • سوالات طرح زندگی با آیه‌ها در روز پانزدهم مشخص شد
  • پربازدیدترین مکان‌های تاریخی تهران کجاست؟