Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امروز یکشنبه ۱۷ شهریور ماه نتایج نتایج آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای، کارنامه داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی و آخرین آمار ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور تا ۱۷ شهریور اعلام شد. تاریخ انتشار: 14:51 - 17 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۸۱۹۳

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، امروز یکشنبه ۱۷ شهریور ماه نتایج نتایج آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای، کارنامه داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی و آخرین آمار ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور تا ۱۷ شهریور اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، گفت: ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی بر مبنای قانون سنجش و پذیرش دانشجو مصوب ۱۰ شهریور ۹۲ مجلس شورای اسلامی و مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو در تاریخ‌های ۸ و ۱۲ دی‌ماه ۹۷ انجام می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: ثبت نام در این کدرشته‌ها از ۲۰ اسفند ۹۷ آغاز شده است و تا ۲۸ شهریور ۹۸ ادامه دارد. هر داوطلب می‌تواند تا ۱۰۰ کدرشته را از میان کدرشته‌های انتخابی خود در فرم انتخاب رشته ثبت کند.

توکلی گفت: تا امروز یکشنبه ۱۷ شهریورماه ۹۸ تعداد ۲۰۳ هزار و ۳۸۷ نفر نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند.

نتایج آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای اعلام شد/ ۸۷ هزار نفر پذیرفته شدند

توکلی در ادامه بیان کرد: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دوره‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال ۱۳۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

وی افزود: ۸۷ هزار و ۵۰۱ نفر در این دوره‌ها پذیرفته شده اند که برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) باید ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای یا موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: ظرفیت پذیرش در این دوره‌ها ۲۵۵ هزار ۶۰۸ نفر بود.

کارنامه داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی امروز ۱۷ شهریور منتشر شد

مشاور عالی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی متمرکز آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ (اعم از رشته‌های تحصیلی پذیرش با آزمون و یا رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی) چهارشنبه ۱۳ شهریورماه ۹۸ در سایت سازمان سنجش منتشر شد و تعداد ۶۲ هزار و ۶۸۵ نفر در این رشته‌ها پذیرفته شدند.

وی افزود: کارنامه داوطلبان امروز ۱۷ شهریورماه ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان پس از دریافت نتایج نهایی و مشاهده کارنامه، درصورتی که درباره نتیجه آزمون و پذیرش سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا ۲۵ شهریور ۹۸ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین توکلی سازمان سنجش فنی و حرفه ای انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رییس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می شود.

کد خبر 6088285

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود