Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در حاشیه اختتامیه نخستین رویداد کارآفرینی خلاق و در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: رویداد‌های کارآفرینی خلاق با اهداف ترویج فرهنگ کسب و کار و کار تیمی، توانمندسازی افراد در شناسایی ظرفیت‌های کسب و کار پیرامونی خود و نیز توانایی مطالبه گری افراد از مراجع مختلف، برگزار می‌شوند که خراسان رضوی پیشگام برگزاری این رویداد‌های کارآفرینی خلاق در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در خصوص اولویت پرداخت تسهیلات روستایی تصریح کرد: تسهیلاتی که از محل تبصره ۱۶ تسهیلات روستایی کمیته امداد تعیین اعتبار پیدا کرده است ابتدا اولویت پرداخت با سرپرست خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بعد فرزندان این خانواده‌ها که همسفره با سرپرست خانواده هستند است، و در اولویت‌های بعدی فرزندان خانواده‌های تحت پوشش که همسفره سرپرست خانواده نیستند، ولی اوضاع مالی خوبی ندارند، و اولویت آخر افراد نیازمند غیر تحت پوشش که اگر تسهیلات دریافت نکنند در آینده باید تحت پوشش کمیته قرار گیرند.   اختتامیه نخستین رویداد کارآفرینی خلاق شهرستان خوشاب با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه دیگر مسئولین شهرستان در شهر سلطان آباد مرکز این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام//ع. ظ

نخستین رویداد کارآفرینی خلاق شهرستان خوشاب برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اشتغال تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد واگذار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین واگذاری ۳۳ هزار و ۶۸۳ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور با حضور حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان برگزار شد.

این واحدهای مسکونی به همت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث و به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت واگذار شده است.

رییسی در این مراسم طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات دولت برای رفع نیاز مسکن متقاضیان مددجو در سراسر کشور، تحقق وعده دولت مردمی در این زمینه و قدردانی از تلاش‌های همه بخش‌ها و نهادها مشارکت کننده در این طرح بزرگ گفت: رشد ۴۴ درصدی ساخت مسکن برای مددجویان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از جمله خبرهای خوب و امیدآفرین است و باید از تلاش‌های همه مدیران استانی و نهادهای انقلابی برای تحقق این مهم صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم.

رییس‌جمهور کشورمان همچنین با بیان اینکه دولت در راستای تحقق این وعده که مددجوی فاقد مسکن در کمیته امداد امام خمینی (ره) نداشته باشیم، ساخت مسکن برای مددجویان را ۴۴ درصد افزایش داد و لذا دولت صادق‌الوعد است، بر ضرورت تلاش مضاعف مسوولان مربوطه برای تسریع در تکمیل سایر پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

کد خبر 6079046 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • اولویت واگذاری زمین به متقاضیان کمیته امداد امام خمینی
  • واگذاری بیش از 33 هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
  • ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد واگذار شد
  • واگذاری ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان در آذربایجان غربی
  • اشتغالزایی برای بیش ۳۰۰ مدد جوی کمیته امداد شوش
  • اهدای ۱۱ قطعه زمین رایگان به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد البرز