Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محسن جهانشیری,مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ورزش و گردشگری و برگزاری تورنمنت‌های ورزشی در سطح بالای بین المللی تحولات عظیم اقتصادی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی برای استان به ارمغان می‌آورد.

او اظهار کرد: این روز‌ها اکثر رشته‌های ورزشی، همدان را به عنوان محل برپایی مسابقات خود انتخاب کرده اند که نشان از ظرفیت بالای زیر ساخت‌های ورزشی استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود:  خوشبختانه استان همدان از زیرساخت‌های خوبی در بحث ورزش برخوردار است و همین امر باعث می‌شود دست ما را در قبول میزبانی و مسابقات مختلف باز باشد.

 جهانشیری خاطر نشان کرد: در روز‌های اخیر همدان میزبان چهار رشته ورزشی در المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی بود و خوشبختانه تیم‌ها با رضایت کامل استان همدان را ترک کردند.

او اظهارداشت: امسال تابستانی شلوغ و پرترافیکی برای ورزش استان بود و میزبان چندین رویداد بزرگ کشوری بودیم و در دهه آخر شهریور نیز میزبان چهار رویداد بزرگ بین المللی و کشوری خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: مهمترین رویدادی که به میزبانی همدان برگزار می‌شود مسابقات گروه سوم از مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا است که این رقابت‌ها از ۲۷ تا ۳۱ شهریور  به میزبانی شهر همدان برگزار می‌شود.

جهانشیری با بیان اینکه این رقابت‌ها در ورزشگاه ۱۰ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج برگزار می‌شود، گفت: تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در این مسابقات با تیم‌های افغانستان، فلسطین و مالدیو هم گروه است.

اوخاطر نشان کرد: بر این اساس تیم‌های ایران و مالدیو از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه روز چهارشنبه ۲۷ شهریور به مصاف هم می‌روند و افغانستان و فلسطین نیز ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه همین روز دیدار می‌کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان افزود: جمعه ۲۹ شهریورماه نیز مالدیو و افغانستان از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه دیدار خواهند کرد و فلسطین - ایران ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه به مصاف هم می‌روند.

جهانشیری گفت: یکشنبه ۳۱ شهریور ماه نیز ایران - افغانستان ساعت ۱۸:۴۵ و فلسطین و مالدیو ساعت ۱۵:۴۵ با هم رقابت خواهند کرد.

او با بیان اینکه برای اسکان میهمانان خارجی و داخلی این دوره از مسابقات ۲ هتل پارسیان ارم و باباطاهر همدان در نظر گرفته شده است، او اوهمچنین در ادامه افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است مسئولان، داوران و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در هتل پارسیان ارم اسکان یابند و تیم‌های شرکت کننده نیز در هتل باباطاهر اقامت خواهند داشت.
مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه از برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات شطرنج اوپن بین المللی ابن سینا به میزبانی همدان خبر داد و تصریح کرد: این رقابت‌ها ۲۱ شهریور امسال به مدت یک هفته و براساس قوانین فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) در سه جدول برگزار می‌شود.

محسن جهانشیری با بیان اینکه این رقابت‌ها در سالن ورزشی ۶ هزار نفری انقلاب همدان برگزار می‌شود، افزود: تاکنون شطرنجبازان مطرحی از کشور‌های پرتغال، افغانستان، روسیه و عراق برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده اند.

او در ادامه با اشاره به اینکه میزبان سه رویداد بزرگ در رشته سوارکاری خواهیم بود، گفت: برای نخستین بار در تاریخ سوارکاری ایران، مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور در تمامی رده‌های سنی خارج از شهر تهران برگزار می‌شود و این افتخار بزرگی برای سوارکاری همدان خواهد بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان  بیان کرد: همچنین همزمان با این رقابتها، سومین مرحله مسابقات تور پرش با اسب قهرمانی ایران و مسابقات بین المللی پرش با اسب جام فدراسیون جهانی در باشگاه اویسیناهمدان برگزار می‌شود.

جهانشیری با بیان اینکه ۱۸۰ سوارکار و اسب از سراسر کشور در این مسابقات شرکت می‌کنند، اضافه کرد: این رقابت‌ها از روز شنبه ۲۳ شهریورماه به مدت یک هفته در همدان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به میزبانی دومین دوره جام سنگنوردی باشگاه‌های کشور گفت: این رقابت‌ها از روز شنبه ۲۳ شهریور ماه امسال به مدت شش روز به میزبانی سالن فرهاد شهر همدان برگزار می‌شود.

او خاطر نشان کرد: مسابقات آقایان از ۲۳ لغایت ۲۶ شهریور و مسابقات بانوان از ۲۷ لغایت ۲۹ شهریور برگزار می‌شود و تاکنون شش تیم در بخش آقایان و هفت تیم در بخش بانوان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در پایان گفت: بسیار باعث افتخار است که شهر زیبای و تاریخی همدان میزبان رشته‌های مختلف ورزشی است و این موضوع برای ما فقط از جنبه ورزشی آن اهمیت ندارد بلکه رونق گرفتن اقتصاد و گردشگری منطقه نیز برایمان یک اتفاق بزرگ است.

انتهای پیام/غ

همدان میزبان مسابقات ورزشی کشوری و بین المللی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رویداد بین المللی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در شورای ششم به دنبال توسعه ورزش محلات و حمایت از هیئت‌های ورزشی هستیم و به همین خاطر تلاش شد تا مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف والیبال، بسکتبال و فوتسال برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، قاسم اللهیاری امروز -سه‌شنبه چهارم اردیبهشت- در مراسم پایانی «مسابقات فوتسال محلات شهر قزوین» با تأکید بر اهمیت ورزش در حفظ نشاط و سلامتی جامعه اظهار کرد: مهم‌تر از اینکه چه تیمی به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافته یا مقام دوم و سوم را کسب کرده، این است که همه شما در قالب برگزاری یک دوره ورزشی بانشاط، گرد هم جمع شدید.

وی با اشاره به سطح کیفی بالای این دوره از مسابقات افزود: مشاهده عناوین تیم‌های شرکت‌کننده که مزین به نام شهدا و اهل بیت (ع) است، حکایت از آن دارد که اخلاق سرلوحه همه تیم‌ها بوده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: یکی از سیاست‌هایی که در شورای ششم به دنبال تحقق آن بودیم، موضوع ورزش محلات و حمایت از هیئت‌های ورزشی بود لذا تلاش شد تا مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف والیبال، بسکتبال و فوتسال برگزار شود.

اللهیاری ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن فصل تابستان و امکان برگزاری مسابقات در فضای باز امیدواریم این رقابت‌ها در سطح محلات تقویت شده و سری جدید مسابقات را با شور و نشاط بیشتر در شهر قزوین شاهد باشیم.

ولی چگینی، عضو شورای شهر قزوین نیز در این مراسم اختتامیه خطاب به همه شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات عنوان کرد: معتقد هستم همه شما برنده این مسابقات هستید، اما پیروز واقعی میدان کسی است که همیشه اخلاق ورزشی را رعایت می‌کند.

وی افزود: خلاق مهمترین مقوله در زندگی شخصی، ورزشی و اجتماعی شماست که می‌تواند در کنار موفقیت در عرصه‌های ورزشی، موجب سربلندی انسان شود. در ضمن شورای شهر قزوین همواره پیگیر تقویت حوزه‌های مختلف به ویژه مباحث ورزشی بوده تا تا اتفاقات خوبی در عرصه ورزش شهر رقم بخورد تا ورزشکاران قزوینی در سطح ملی زبانزد بوده و به موفقیت‌های بالایی دست پیدا کنند.

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و مالی شورای شهر قزوین ادامه داد: هر یک از شما نونهالان و نوجوانان می‌توانید سرمایه‌ای ارزشمند برای آینده شهر قزوین و ایران عزیزمان باشید و ظرفیت‌های بسیار مهمی را در حوزه ورزش فوتبال ایجاد کنید.

چگینی تأکید کرد: شما ورزشکاران با خودباوری، اتکای به نفس، تلاش فراوان و باور به این شعار که «من می‌توانم» می‌توانید به یکی از فوتبالیست‌های مشهور و برجسته جهانی تبدیل شوید و به جایگاه‌های بالایی در عرصه ورزشی برسید؛ تنها کافی است که به این باور برسید.

کد خبر 747197

دیگر خبرها

  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری