Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@15:11:42 GMT

تردد خودرو در مسیر دسته‌های عزاداری ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۳۵۹۲

تردد خودرو در مسیر دسته‌های عزاداری ممنوع است

تین‌نیوز | 

 پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان اعلام کرد: تردد هر گونه وسیله نقلیه در مسیر حرکت دسته‌های عزاداری در برخی نقاط و معابر اصلی شهرهای این استان به‌ویژه سنندج، بیجار و قروه در روزهای تاسوعا و عاشورا حسینی ممنوع است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان  گفت: محدودیت تردد و توقف تمام خودروها در سطح شهر سنندج شامل مسیرهای منتهی به میدان آزادی از جمله خیابان آبیدر از میدان مولوی کُرد، خیابان پاسداران، خیابان مولوی از میدان شهرداری تا سنه‌دژ، خیابان فلسطین از چهار راه فلسطین، مسیر خیابان فردوسی از ابتدای میدان آزادی تا چهار راه طالقانی، مسیرهای منتهی به خیابان فردوسی و میدان انقلاب از جمله خیابان امام، سه‌راه حبیبی و چهار راه انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رمضان نادری با بیان این‌که این محدودیت از ساعت هشت صبح روزهای تاسوعا و عاشورا تا پایان مراسم عزاداری اعمال می شود، اظهار داشت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی این محدویت‌ها را برای تسهیل در تردد، افزایش ضریب ایمنی عابران و عزاداران و ممانعت از مشکلات ترافیکی اعمال میکنند.

وی افزود: هم‌چنین از ساعت ۱۲ شب روزهای قبل تاسوعا و عاشورای حسینی نیز پارک و توقف خودرو در مسیرهای عزاداری یعنی از میدان فردوسی تا چهارراه طالقانی شهر سنندج ممنوع است.

محدوده ترافیکی جهت برگزاری دسته های عزاداری در بیجار از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه اعمال می شود که شامل بلوار امام خمینی حد فاصل اداره آموزش و پرورش تا میدان آیت‌اله فاضل گروسی، خیابان طالقانی حد فاصل پارک ۱۵ خرداد تا میدان آیت‌اله فاضل گروسی و میدان طالقانی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان افزود: خیابان توحید حد فاصل میدان طالقانی تا ابتدای خیابان فاضل و خیابان فاضل تا ابتدای خیابان مدرس تا میدان آیت‌اله فاضل گروسی از دیگر مناطقی است که در شهر بیجار دارای محدودیت ترافیکی است.

سرهنگ نادری گفت: محدودیت‌های ترافیکی شهر قروه برای روزهای تاسوعا و عاشورا نیز شامل چهار راه آیت‌اله خامنه‌ای تا میدان اتحاد از مسیر خیابان شریعتی، چهارراه آیت‌اله مدرس تا میدان اتحاد از مسیر خیابان سید جمال‌الدین، پارک شهید بهشتی تا میدان اتحاد از مسیر بلوار امام‌خمینی و میدان امام‌حسین، هلال‌احمر تا میدان اتحاد از مسیر خیابان شهید چمران است.

وی اظهار داشت: چهار راه حسینیه تا گلزار شهدا از مسیر خیابان حسینیه،  خیابان مهدیه به سمت خیابان آیت‌اله مطهری و خیابان سید جمال و  چهار راه آیت‌اله مدرس به سمت خیابان آیت‌اله مدرس به سمت منبع آب و گلزار شهدا (فقط در روز عاشورا) از دیگر نقاطی است که در این ایام دارای محدویت ترافیکی است.

۶۱۰ هیات مذهبی در کردستان آیین‌های ماه محرم را برگزار می کنند.

عزاداران حسینی همه ساله دهه اول محرم را به مناسبت ایام شهادت حضرت اباعبداله‌الحسین به‌سوگ می‌نشینند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تاسوعا و عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های کشور در پی انجام چند عملیات عمرانی در محور کرج چالوس، در چند نقطه از این محور محدودیت تردد اعلام کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در محدوده پیچ شاندیز تا کندوان در محور کرج چالوس، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ برای روزهای شنبه، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶:۰۰ برای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ برای روزهای چهارشنبه است؛ همچنین در روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه عملیات متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۱۶ الی ۷۲ محور کرج چالوس (محدوده پیچ شاندیز تا کندوان) که تردد هم زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

همچنین بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در پی اجرای عملیات احداث آبرو در محور کرج چالوس (محدوده های اسکله واریان و محدوده بین تونل ۴ و ۵)، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ و به صورت ۲۴ ساعته در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته خواهد بود. گفتنی است عملیات در روزهای تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۰ الی ۲۵ که تردد هم زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

علاوه بر این بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در پی اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی، اجرای عملیات احداث آبروهای باکسی، اجرای عملیات گالری پیش ساخته، اجرای عملیات تعمیر و مرمت گالری محدوده بین تونل ۶ و ۷ و اجرای عملیات رنگ آمیزی هندریل، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ در روزهای شنبه، از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ برای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ برای روزهای چهارشنبه خواهد بود. ضمن این که عملیات مذکور در روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای این عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۱۹ الی ۲۳ (تونل ۲ الف تا دهانه شمال تونل ۴)، کیلومتر ۹ الی ۳۰، کیلومتر ۱۴ الی ۱۵ (محدوده خوزنکلا)، کیلومتر ۳۰ الی ۳۵ محدوده تونل شماره ۶ و ۷ و کیلومتر ۱ الی ۷۰ که تردد هم زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • تردد در محور قدیم کرج قزوین محدود می‌ شود
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • بهترین مسیرهای پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟
  • بهترین مسیر‌های پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟