Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه استان خوزستان گفت:بخش عمده ای از سیل بندها تخریب شده و نیاز است که دولت اعتباری را جهت بازسازی آنها اختصاص دهد. ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار حسن شاهوارپور امروز در حاشیه بازدید از روستاهای سیل زده حمیدیه با بیان این که سپاه همواره در حادثه سیل در کنار مردم بوده اظهار داشت: استانهای کرمان، تهران و البرز و فارس به عنوان استانهای معین به کمک استان خوزستان آمدند همچنین سپاه استانی در بحث ساخت و تعمیر تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس تقسیم بندی، ساخت و ساز مناطق سیل زده حمیدیه برعهده سپاه استان کرمان است که به همراه بنیاد مسکن تهران مشغول به‌کار هستند.

اهدای بیش از 84 هزار تن سیمان توسط بنیاد مستضعفان به مناطق سیل زده6200 گروه جهادی امسال به یاری استان‌های سیل زده شتافتندسردار سلیمانی: 11 هزار و پانصد خانه در مناطق سیل زده ترمیم و ساخته شد

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد:یکی از اهدافی که دنبال آن هستیم جذب خیرین مشتاق برای کمک رسانی است که به عنوان نمونه از خیرین بازار و اصناف تهران برای کمک رسانی در منطقه حمیدیه دعوت به عمل آمد.

وی تصریح کرد: برای پیشرفت بهتر کار نیاز است سازوکارهای میدیریتی به خوبی تعریف شود به‌خصوص در حوزه مدیریت بحران که باید همه دستگاه های متولی پای کار باشند.

سردار شاهوارپور تصریح کرد: بخش عمده ای از سیل بندها تخریب شده و نیاز است که دولت اعتباری را جهت بازسازی آنها اختصاص دهد و نقاطی که احتمال خطر در سیلاب وجود دارد، تعمیر شود.

انتهای پیام/

R41468/P1494/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نزاجا، مراسم رژه نیرو‌های مسلح در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی  ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرز‌های میهن اسلامی  به نمایش گذاشتند.

همچنین در مراسم رژه نیرو‌های مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • درخواست مقتدی صدر از عربستان برای بازسازی قبرستان بقیع
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • چرا امام برخلاف آستان قدس مخالف بازسازی بقیع و مناره پیامبر بود؟
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • مطالبه بازسازی بقیع از سوی کشورهای مسلمان