Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی استان سمنان باید نخستین استان سبز کشور لقب بگیرد گفت: تمام روستاهای استان سمنان باید از نعمت گاز برخوردار شوند. ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، سید حسن حسینی شاهرودی در جلسه بررسی مشکلات بخش بیارجمند اظهار داشت: منطقه بیارجمند برخوردار از ظرفیت‌های بی‌شماری به‌ویژه در حوزه صنایع تبدیلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حمایت از صنایع تبدیلی در منطقه بیارجمند را در رفع معضل بیکاری و اشتغال‌زایی بیشتر در این منطقه مؤثر دانست و از مدیران و مسئولان امر خواست نسبت به این موضوع و تکمیل و تجهیزات مرتبط با این صنعت اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی یکی از مطالبات جدی مردم بیارجمند را تکمیل کارخانه سیمان عنوان کرد و تأکید کرد: این باید به‌سرعت تعیین تکلیف شود.

‌‌جشن پایان گازرسانی به تمام روستاهای کرمان امسال برگزار می‌شوداستاندار قزوین: گازرسانی به روستاهای استان توسعه گردشگری را به همراه دارد31 روستای جدید در قزوین به شبکه گازرسانی متصل شدند

حسینی شاهرودی هدف از ایجاد بزرگراه‌ها را افزایش ارتباط بین شهرهای عنوان کرد و گفت: هدف شهر محوری است نه جاده محوری و این همان سیاستی است که وزارت راه و شهرسازی در ایجاد بزرگراه‌ها به دنبال آن است.

وی بر ضرورت گازرسانی به روستاهای جنوبی واقع در شاهرود و دامغان تأکید کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در ماندگاری جمعیت روستانشین اثرگذار است؛ توجه به موضوع گردشگری در روستاهای دارای ظرفیت لازم است.

حسینی شاهرودی عنوان کرد: در صورت رونق گردشگری در روستاها می‌توان اثرات آن را در رونق تولید، جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها، ایجاد امنیت پایدار در منطقه کویری، اشتغال‌زایی و توسعه کسب‌وکار بومی و محلی شاهد بود.

انتهای پیام/ن

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود

فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام گروگان گیری در شاهرود خبر داد و گفت: متهم دستگیر و انگیزه خود را اختلافات مالی با بستگان دو گروگان اعلام کرده است.

به گزارش مشرق، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه روز گذشته وقوع یک مورد گروگان‌گیری به حوزه انتظامی شاهرود گزارش شد، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از گروگان‌گیری دو جوان ۳۰ و ۳۵ ساله بود.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش پلیس هویت گروگان گیر مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: مخفیگاه آدم ربا طی ۲۴ ساعت در یکی از روستاهای شاهرود مشخص شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی عملیات تعقیب و گریز و شلیک به سمت لاستیک خودرو متوقف شد، ابراز داشت: فرد گروگان گیر دستگیر شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه حال عمومی گروگان‌ها خوب گزارش شده است، تصریح کرد: خوشبختانه این افراد آسیبی ندیدند و سالم رها شدند.

وی افزود: متهم در بازجویی انگیزه خود را اختلافات مالی با بستگان این دو جوان اعلام کرد و گفت برای کسب پول نقشه ربودن آنها را طراحی کرده است.

دیگر خبرها

  • یک قلاده کاراکال در محور شاهرود - میامی تلف شد
  • استقرار خودروهای مجهز به چراغ گردان در همه روستاهای در مسیر راه‌های اصلی
  • پرواز هما در تپال شاهرود+ فیلم
  • کرمانشاه در گازرسانی سبز است
  • رییس جمهور طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را اجرا کند
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • دستگیری گروگان گیر در شاهرود
  • برق تمام روستاهای لرستان پس از بارش‌های اخیر وصل شد
  • بهره‌مندی ۱۳ هزار نفر از اهالی روستاهای کردستان از آب سالم
  • اسامی برندگان مسابقه زندگی با آیه‌ها استان سمنان