Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشاگری از ماهیت برنامه‌های استعماری اسرائیل در جمهوری آذربایجان وحشت سران رژیم صهیونیستی را به دنبال داشت. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تحلیل‌ها و مقالات بی نقص یک کارشناس جوان از مسائل رژیم صهیونیستی در سایت‌های خبری باعث شد که باروخ لیوی اف نماینده پارلمان اسرائیل و عضو حزب لیکود و مسئول گسترش روابط اسرائیل با قفقاز، نسبت به این اظهارات واکنش نشان دهد، وی در شبکه ۹ روسی زبان رژیم صهیونیستی حضور پیدا کرد و به حمایت از سازمان‌های صهیونیستی بویژه شاه داغ پرداخته و تمامی تحلیل‌ها و مقالات را بی اساس خواند و اینکه این سازمان‌ها تهدیدی برای اسلام می‌باشد را رد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باروخ در ادامه اظهار داشت: اینگونه تحلیل‌ها و نشر آن در فضای آذربایجان نمی‌تواند روابط دوکشور یعنی اسرائیل و جمهوری آذربایجان را از بین ببرد و ما فعالیت‌های خود را با قوت ادامه خواهیم داد و روابط خود را در کشور‌های منطقه و قفقاز گسترش می‌دهیم.


منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارت هلند فعالیت خود در تهران را از سر گرفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب به نقل از رویترز، در این بیانیه آمده است: ما امنیت سفارت خود در تهران را همچنان به دقت زیر نظر داریم و احتمال تعطیلی دوباره این نمایندگی در آینده نزدیک وجود دارد.

از سوی دیگر دولت هلند روز گذشته (یکشنبه) نیز به اتباع خود هشدار داده بود که به دلیل وضعیت امنیتی نامعلوم رژیم صهیونیستی از سفر به اراضی اشغالی خودداری کنند.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز، اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد | افشاگری در خصوص به هم ریختن تصورات تل آویو
  • برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فعالیت نهاد امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • بروز فاز جدید بحران روابط روسیه-اسرائیل با عملیات وعده صادق
  • اظهارات خبرنگار برجسته اسرائیلی از وحشت در کابینه نتانیاهو
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • سفارت هلند فعالیت خود در تهران را از سر گرفت
  • ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد
  • عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل نقش داشت