Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کل بورس که از ساعت ۸و ۵۵ دقیقه امروز روند افزایشی محسوسی را در پیش گرفته بود تا ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه بیش از دو هزار واحد افزایش را تجربه کرد و پس از آن روند آهسته تری به خود گرفت و با یک صعود آرام به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص بورس تهران امروز یک شنبه _۱۷ شهریورماه_ با افزایش ۲۱۳۰ واحدی، عدد ۲۹۶ هزار و ۷۳۲ واحد را ثبت کرد و به رکورد جدیدی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص هم وزن نیز با ۱۲۲۵ واحد افزایش به رقم ۸۲ هزار و ۱۱۳ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۱۶ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۵۹۹ هزار و ۸۷۵ واحد را ثبت کرد.

همچنین آیفکس به عدد سه هزار و ۸۴۰ واحد رسید.

بر این اساس امروز با دست به دست شدن ۴ میلیارد و ۱۷۳ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۴۷۲ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۸۴۷ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای شتران، شبندر و شبریز به ترتیب با ۳۱۱، ۱۹۴ و ۱۶۴ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای رمپنا، فولاد و اخابر به ترتیب با ۱۹۴، ۱۸۸ و ۱۷۰ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند.

همچنین امروز خساپا، وتجارت و فولاد پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و صنایع شیمیایی و فلزات اساسی جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

قابل ذکر است، تدپیکس با پرش ۲ هزار واحدی رکورد جدیدی ثبت کرد و به گفته کارشناسان بازار سرمایه انتظار برای انتشار صورت های مالی ۶ ماهه مثبت شرکت ها و موج جدید افزایش قیمت های جهانی عواملی برای تداوم رشد شاخص در روزهای آتی هستند.

کد خبر 388877

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازار بورس شاخص بورس معاملات بورس سازمان بورس اوراق بهادار بورس شاخص کل بورس فرابورس بورس تهران شاخص بورس تهران بازار دوم بورس بازار اول بورس بورس کالا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورق بورس برگشت

از ابتدای صبح امروز حال و هوای بازار سرمایه مثبت شد اغلب نماد‌ها با صف خرید مواجه بودند.

در پایان معاملات جاری شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحد افزایش پیدا کرد و به دو میلیون و ۲۰۶ هزار و ۹۰۷ واحد رسید.

شاخص هم‌وزن نیز ۲۴۵۸ واحد رشد کرد و در عدد ۷۲۶ هزار واحد ایستاد.

روز دوشنبه بیش از ۱۶۲ هزار معامله در بازار بورس انجام شد که ارزش آن بالغ بر ۲۹۵۰ میلیارد تومان بود. حجم معاملات نیز به بالای ۶.۲ میلیارد رسید.

فملی، فارس و فولاد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. از نماد‌های پرتراکنش نیز می‌توان به ذوق، فاذر و شستا اشاره کرد که بجز فاذر بقیه نماد‌ها سبز شدند.

در سومین روز معاملات هفته بازار فرابورس نیز ۶۳ واحد رشد کرد و به رقم ۲۴ هزار و ۷۰۸ رسید. تعداد معاملات امروز فرابورس بیش از ۸۸ فقره بود که ارزش آن ۳۹۳ هزار میلیارد تومان شد.

آریا، هرمز و شگویا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند که به جز آریا دو نماد دیگر مثبت شدند. همچنین فصبا، نخری و بیوتیک از نماد‌های پرتراکنش امروز فرابورس بودند.

منبع: ایسنا

tags # بورس سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • بازار سرمایه منفی شد | برای بازگشت دامنه نوسان امروز تصمیم گیری می شود
  • افت ۴۹۹۹ واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بازگشت سایه ترس به بازار؟ هیجان حقیقی ها برای فروش/ حقوقی ها سهام را جمع کردند!
  • شاخص بورس در سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد ماند
  • ورق بورس برگشت
  • شاخص بورس سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پس گرفت
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • ورق بازار سرمایه برگشت | افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل
  • ورق بازار سرمایه برگشت
  • افت ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس در دومین روز هفته