Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار عکسی از یک اینترنت وای فای نذری در ایام محرم، در شبکه‌های اجتماعی چنین نوشت: نذرهای محرم به نت هم رسید.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه نذرهای محرم به نت هم رسید، بر لزوم سازماندهی نذرهای مردمی برای بهره‌مندی محرومان از طریق ایده‌های استارت‌آپی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خیلی خوب است که همه تلاش می‌کنند از آنچه دارند برای امام حسین(ع) نذر کنند، اما کاش می‌شد با یک سازماندهی مردمی، محرومان را از این نذرها بهره‌مند کرد.

وزیر ارتباطات تأکید کرد: این موضوع از استارت‌آپ‌ها برمی‌آید و اگر استارت‌آپی متقاضی باشد ما نیز در این زمینه کمک می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا جامعه فناوری اطلاعات آذری جهرمی نذر محرم مرحم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات از احتمال رفع فیلتر «گوگل‌پلی» خبر داد

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به سوالی درباره اقدامات انجام‌شده برای رفع فیلتر «گوگل‌پلی» اظهار کرد: موضوع رفع فیلتر «گوگل پلی» را چندین بار در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه هفته آینده این کارگروه، بررسی شده و رفع فیلتر انجام شود.   به گفته وزیر ارتباطات، کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه ۱۲ + ۱ عضو دارد؛ ۱۲ عضوی که صاحب رأی هستند و مرکز ملی هم سیزدهمین عضو آن است.   زارع‌پور ادامه داد: دولت در مجموع ۶ عضو در این کارگروه دارد و اکثریت آرا متعلق به نمایندگان دولت نیست. در هر حال این موضوع باید به تصویب جمع برسد.

دیگر خبرها

  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه
  • وزیر ارتباطات از احتمال رفع فیلتر «گوگل‌پلی» خبر داد
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و جهش تولید