Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@19:39:56 GMT

بیمارستان مریم کرج در حوزه گردشگری سلامت فعال شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۴۸۵۶

بیمارستان مریم کرج در حوزه گردشگری سلامت فعال شد

دکتر صلاحالدین دلشاد مدیرعامل بیمارستان و زایشگاه مریم روز یکشنبه به ایرنا گفت: از ابتدای تاسیس این بیمارستان، بیماران عراقی، جمهوری آذربایجان، افغانستان و سایر کشورها به این بیمارستان مراجعه و تحت عملهای جراحی قرار میگرفتند.

وی افزود: استقبال بیماران خارجی از این بیمارستان موجب شد تا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  مجوز IPD  یعنی پذیرش بیماران بینالمللی به این بیمارستان اعطاء کند که نقش مهمی در توریست درمانی و توسعه گردشگری استان البرز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فوق تخصص جراحی اطفال با اشاره به اینکه بیمارستان مریم به عنوان دومین بیمارستان دوستدار مادر و کودک کشور محسوب میشود، گفت: بخشهای جراحی اطفال، جراحی زنان، اتاقهای عمل فعال، اتاقهای LDR مخصوص زایمان، جراحی  فوق تخصصی پروکتولوژی در مردان و زنان و همچنین بخشهای تشخیص و درمان جنین، سونوگرافی جنین و آزمایشات غربالگری جنین در این بیمارستان فعال هستند.

 همچنین بیمارستان مریم دارای اولین  NICU (بخش مراقبتهای ویژه کودکان) بخش خصوصی استان البرز و اولین آی سی یو مادران است که در واقع  تمام مراحل درمان مادران و نوزادان در خود بیمارستان دارد و دیگر نیازی به اعزام بیماران به خارج از استان نیست.

همچنین وجود امکانات خاص در بیمارستان باعث شد تا از ابتدا این مرکز مورد توجه  و استقبال بیماران داخل و خارج از کشور  قرار بگیرد.

در این بیمارستان نوزادان و کودکان  با بیماریهای خاص مانند بی اختیاری مدفوع، بی اختیاری ادراری، ابهام جنسی، لب شکری، شکاف کام، ناهنجاری های روده ای و بیماری‌های کلیوی تحت درمان قرار می گیرند.

در حیطهی جراحی‌های زنان، انجام زایمان‌های سخت، خارج کردن تومورها و فیبروهای بزرگ و سخت و عمل‌های جراحی زیبایی از فعالیت بیمارستان فوق تخصصی مریم کرج به‌شمار می‌آید.

این بیمارستان در سال جاری مجوز راه اندازی کلینیک درمان ناباروری (IVF) را دریافت کرد.

در این کلینیک متخصصان زنان، فوق تخصص ناباروری (IVF)، متخصصان آزمایشگاه مجرب و متخصصان جنین شناسی و اورولوژی حضور دارند.

فعالیتهای تخصصی بیمارستان مریم شامل جراحی ناهنجاریهای مادرزادی، جراحی ابهام جنسی(مردانه به زنانه  یا زنانه به مردانه)، درمان ناباروری، جراحیهای ارتوپدی شانه، ناهنجاریهای مادرزادی دست، تمام اعمال جراحی کلورکتال، سرطان رکتوم، معده، روده، پستان، گوارشی، اعمال جراحی زیبایی صورت و بدن، بلفاروپلاستی، کلینیک درد، کاشت مو، رینوپلاستی، جراحیهای زیبایی واژینال و ... است.

بیمارستان مریم از پنج سال پیش در گلشهر کرج راه اندازی شده است.  

حضور پزشکان و پرستاران مسلط به زبان انگلیسی و عربی در بخش بیماران بینالملل و مترجمان مسلط به زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسوی و ترکی  موجب شده تا اقامت بیماران خارجی در این مرکز آسان تر از گذشته شود.

۴۶

کد خبر 1297768

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز بیمارستان محرم عزاداری امام حسین ع لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا قوه قضاییه خودرو آژانس بین المللی انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، با هوش مصنوعی فرآیندهای تشخیص بیماری‌ها و در آینده نزدیک امکان درمان آنها بدون مراجعه به بیمارستان فراهم خواهد شد.

با استفاده گسترده از کاربردهای هوش مصنوعی در بخش سلامت، فرآیندهای تشخیص سرعت می‌گیرد و در آینده نزدیک امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود.

پیشرفت‌های فن‌آوری مانند هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل کلان داده‌ها مزایای بزرگی را در زمینه‌هایی مانند تشخیص زودهنگام بیماری‌ها، برنامه‌ریزی درمان و ارائه مؤثرتر خدمات بهداشتی فراهم می‌کنند.

در حالی که سیستم‌های تشخیصی با پشتیبانی از هوش مصنوعی به پزشکان در شناسایی بیماری‌ها و تعیین روش‌های درمانی کمک می‌کنند، این سیستم‌ها با تجزیه و تحلیل سریع مجموعه داده‌های بزرگ، روند تشخیص را سرعت می‌بخشند و نتایج دقیق‌تری ارائه می‌دهند.

پرفسور ودات گورال، متخصص گاستروانترولوژی در بیمارستان مدیپول ترکیه در گفت‌وگو با خبرنگار آنادولو با بیان اینکه استفاده از هوش مصنوعی در حوزه سلامت رو به افزایش است، گفت: از این سیستم‌ها در تشخیص و شناسایی ضایعات سرطانی نیز استفاده می‌شود.

او اظهار داشت: هوش مصنوعی یک کاربرد بسیار قابل اعتماد در تشخیص زودهنگام سرطان، غربالگری سرطان، اثربخشی دارو و پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه این نمونه‌ها نشان می‌دهد که استفاده از هوش مصنوعی در سلامت منجر به دستاوردهای اقتصادی نیز می‌شود، ادامه داد: با افزایش استفاده از هوش مصنوعی، امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود و به این ترتیب به نوعی بیمارستان‌ها به لطف هوش مصنوعی به سراغ بیماران خواهد رفت.


 

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است
  • ثبت بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تأمین اجتماعی در زنجان
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند
  • افزایش طول عمر بیماران تالاسمی با دریافت خدمات درمانی مطلوب در بیمارستان های استان
  • درمان بیماران یک عبادت و دارای اجر معنوی است