Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۸ سارق و کشف ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: در راستای مبارزه و دستگیری سارقان و مجرمان که از مطالبات مردم و اولویت‌های تعریف شده سازمانی ناجاست با هماهنگی‌های قضائی، ۸ طرح ضربتی در شهرستان ملایر اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح‌ها، یک سارق تجهیزات آبیاری و یک سارق ساختمان‌های نیمه کاره با ۳ فقره سرقت، یک سارق سیم برق و کابل‌های هوایی حین سرقت سیم و یک سارق قطعات و لوازم داخل خودرو با ۴ فقره سرقت دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مأموریت ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و یک سارق موتورسیکلت دستگیر و از منزل وی یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی قطعه قطعه شده کشف و راکب آن دستگیر شد.

سرهنگ سلگی بیان کرد: در این راستا یک سارق اماکن خصوصی با اعتراف به ۴ فقره سرقت و ۲ سارق محصولات باغی با ۴۰ کیلوگرم گردو و مقادیری هروئین حین سرقت دستگیر شدند.

کشف سوخت قاچاق در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور فامنین به تهران به یک کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته از این کامیون ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ۲ متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

توقیف ۳۳ رأس دام قاچاق، در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از توقیف ۳۳ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه جنت آباد با اجرای ایست و بازرسی مقطعی به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان ۳۳ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز را کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ یاری با اشاره به اینکه ارزش محموله توقیفی توسط کارشناسان، ۶۵۰ میلیون ریال برآورد شده، بیان کرد: احشام کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با قانون شکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 4713700

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان سرقت قاچاق سوخت دستگيري سارق هفته دولت ماه محرم بوشهر قزوین شیراز ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه خرم آباد یاسوج کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نادربیگی عنوان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف و موبایل قاپی و کیف قاپی در سطح شهرستان فردیس بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران گشت فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ حین گشت زنی در یکی از مناطق شهرستان فردیس به دو دستگاه موتورسیکلت رنگ پلاک مخدوش به همراه سه راکب مشکوک شدند که پس از تعقیب این دو موتورسیکلت مشاهده شد راکبان با سلاح سرد و اسپری اشک آور اقدام به متوقف کردن یک خودروی پرشیا می‌کنند.

سرهنگ نادربیگی بیان کرد: سارقان زورگیر پس از مشاهده خودروی گشت پلیس اقدام به فرار می‌کنند و در تعقیب و گریز انجام شده یکی از سارقان از سوی پلیس زمین گیر و بلافاصله دستگیر می‌شود و دو سارق دیگر از محل متواری می‌شوند.

جانشین انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: واحد گشت کلانتری ۱۱ مرکزی با تعقیب سارق متواری شده موفق به دستگیری وی و توقف موتورسیکلت متهم می‌شود. در بازرسی از متهمان دو قبضه سلاح سرد قمه و دو دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۷۲ فقره سرقت اعتراف کردند، مطرح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی به مراجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کد خبر 6064700

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۵۹ فقره انواع سرقت
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • کشف ۶ فقره سرقت باغات روستایی در همدان
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر