Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروانه رضاقلیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقه با مشارکت موسسه مردم‌نهاد انجمن دیده‌بان طبیعت اردبیل در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: کتاب ضیافت بلا در ۲ فصل با عنوان‌های "سیر و سلوک متعارف" و "مقالات سلوکی در زیارت عاشورا" توسط آیت‌الله سیدمحمد مهدی میرباقری گردآوری شده که در این کتاب با نگاهی جدید به زیارت عاشورا، راه رسیدن به سلوک الی‌الله و نزدیک شدن به امامان معصوم (ع) مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در این مسابقه که به مدت ۴۰ روز برگزار خواهد شد، هر روز یک بخش از کتاب ضیافت بلا از طریق صفحه اینستگرام کتابخانه‌های عمومی اردبیل به صورت پوستر منتشر خواهد شد و کتاب‌دوستان و علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه فرهنگی می‌توانند با مطالعه این بخش و تهیه اسکرین‌شات و یا "لایک" پوسترها و ارسال به صفحه کتابخانه‌های عمومی در این مسابقه شرکت کنند.

رضاقلیزاده تشریح کرد: با مشارکت تعدادی از دستگاه‌های فرهنگی ۴۰ جایزه نقدی و ۴۰ جایزه فرهنگی برای منتخبان این مسابقه در نظر گرفته شده که پس از اربعین حسینی به منتخبان طی مراسمی اهدا خواهد شد.

۶۰۱۸/۶۰۱۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های کتابخوانی فرهنگی عزاداری اربعین حسینی محرم ۹۸ اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت پدر ویراستاری نوین در عالم نشر و فرهنگ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ استاد سمیعی بیش از هشتاد سال در عرصه‌های گوناگون فرهنگ ایران زمین شامل ترجمه، ژورنالیسم، دانشنامه نگاری، گیلان شناسی و مباحث ادبی قلم زد و آثار ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت.
دریافت جایزهٔ ادبی کوماندور، عالی‌ترین جایزه ادبی وزارت علوم و آکادمی فرانسه، که در میان جامعه فرهنگی ایران، بی همتاست، افتخاری است که بر جهان فرهنگی کشورمان درخشان و تابان است.
کتاب «نگارش و ویرایش» استاد سمیعی که به چاپ بیستم رسیده، نخستین اثر علمی در عرصه نگارش و ویرایش است. 
وی شاگرد اساتیدی، چون ملک الشعرای بهار، بدیع الزمان فروزانفر و احمد بهمن یار بود.
استاد احمد سمیعی دوم فروردین سال ۱۴۰۲ در سن ۱۰۲ سالگی به دلیل کهولت سن در منزلش تهران درگذشت و پس از آن به زادگاهش رشت منتقل و در محوطه تالار مرکزی این شهر به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • جایزه ملی کتاب کودک و نوجوان در یک قدمی اجرا
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • بزرگداشت پدر ویراستاری نوین در عالم نشر و فرهنگ ایران
  • هیات خادم الرضا (ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • هیات خادم الرضا(ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • «آخرین شیهه...» یک جایزه ویژه زنان گرفت
  • ناگفته‌های محسن رضایی از مهدی باکری
  • مسابقه «کتاب شیرین» برگزار می‌شود؛ ساعت دقیق پخش مسابقه «کتاب شیرین»؟
  • پایه‌گذاری جایزه شعر و ادبیات محلی به نام حیدرعلی طالب‌پور بروجنی
  • جایزه شعر، ادبیات محلی به نام حیدرعلی طالب‌پور پایه‌گذاری می‌شود