Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@21:19:19 GMT

کامیون‌های حامل ذرت قاچاق توقیف شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۵۰۸۱

کامیون‌های حامل ذرت قاچاق توقیف شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرمانده نیروی انتظامی استان از کشف ۳۲ تن ذرت قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان رومشکان خبر داد.
سردار "حاجی محمد مهدیان نسب " گفت: ماموران انتظامی رومشکان در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا طی یک عملیات در محور مواصلاتی شهرستان ۲ دستگاه خودرو کامیون را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از این ۲ خودرو ۳۲ تن ذرت قاچاق کشف و ۲ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: کارشناسان ارزش ۳۲ تن ذرت قاچاق کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند و متهمان تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

وی در پایان، برخورد با قاچاقچیان را یکی از وظایف اصلی پلیس دانست و افزود: نیروی انتظامی با این افراد به شدت مقابله خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آنان را نخواهد داد. 

انتهای پیام/ب

توقیف کامیون‌های حامل ذرت قاچاق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

سرهنگ حسینعلی فراهی  گفت: در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی، مرزداران هنگ مرزی سراوان با تشدید اقدامات کنترلی علیه قاچاقچیان موفق شدند مقادیری فرآورده‌های سوختی را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان در ادامه با اشاره به اجرای مأموریت‌ موفقیت‌آمیز توسط مرزداران اظهار داشت: مأموران در این عملیات‌ موفق شدند ضمن توقیف هشت دستگاه خودرو، مقدار ۱۳هزار ۹۹۵ لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزداران غیور است، افزود: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله‌ قاچاق شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه