Web Analytics Made Easy - Statcounter

عماد شرفی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دستگاه ونتیلاتور نوزادان که بیشتر برای نوزادانی دچار مشکلات تنفسی استفاده می شود با همکاری دبیر خانه مشارکت های مردمی دانشکده و ریاست دانشکده علوم پزشکی آبادان و با هزینه خیر خرمشهری به قیمتی در حدود ۲۰۰ میلیون تومان خریداری شد.

وی افزود: این دستگاه که یکی از دستگاه های مورد نیاز این بیمارستان است که تا کنون کمبود آن احساس می شد به بخش نوزازان بیمارستان ولیعصر خرمشهر اهدا و در این بخش نصب و راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر نگهداری نوزادانی که دارای مشکلات نارسی، ناهنجاری مادر زادی و تنفسی و همچنین نگهداری  نوزادان برای اعزام به بیمارستانه ای دارای بخش "ان.ای.سی.یو" را از دیگر موارد استفاده از این دستگاه برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، از مهمترین عوارض بیماری های نوزادان، نارس بودن، ابتلا به ناهنجاری مادر زادی، عفونت و زردی است که مهمترین عوامل پیشگیری می توان به دیابت، مراقبت های دوران بارداری اشاره کرد. مصرف نکردن داروهای عطاری با ترکیبات مضر برای نوزاد در زمان بارداری و همچنین تغذیه نوزاد با شیر مادر از دیگر توصیه های پزشکان در مواقع ابتلای نوزادان به بیماری است.

کد خبر 4714657

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان ولیعصر خرمشهر خیران دانشکده علوم پزشکی آبادان هفته دولت ماه محرم بوشهر قزوین شیراز ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه خرم آباد یاسوج کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اعلام کرد: این مادر باردار ساکن منطقه عشایری دیمند و گویگان از توابع بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت در جنوب کرمان بود و در این مواقع اورژانس هوایی در جنوب کرمان به علت وسعت جغرافیایی گسترده،وجود مناطق عشایری و ارتفاعات، توانسته کارایی زیادی داشته باشد.

 

دیگر خبرها

  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • اگر مراقب خودتان باشید، فرزند سالم‌تری خواهید داشت/ خطرات استرس مادر بر جنین
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • لحظه دردناک مواجهه مادر با پیکر فرزندش در غزه | ببینید
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان